גווארדיולה: אנחנו יותר טובים ממה שהיינו בשנה שעברה

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר סיטי נשמע נלהב אחרי ה-1:6 מול האדרספילד, לא מפסיק לשבח את אגוארו ("המשחק הכי טוב שלו שראיתי") ומתנצל בפני מוריניו: "לא היתה לי שום כוונה להשפיל אותו"

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו שחרר אתמול (ראשון) את ההצהרה שלו נגד מנצ'סטר סיטי ש"אין לה קלאסה" בעיתוי הכי אומלל מבחינתו אחרי שמנצ'סטר יונייטד שלו נכנעה 3:2 לברייטון בעוד היריבה העירונית פירקה את האדרספילד 1:6. פפ גווארדיולה התייחס לדבריו של המיוחד שכוונו נגד סדרת הטלוויזיה הדוקומנטרית על סיטי בעונה שעברה בה הצטייר לטענתו באור שלילי: "לא היתה שם שום כוונה להשפיל את מוריניו. מבחינתי הוא צודק שאי אפשר לרכוש קלאסה, אבל לא היתה שום כוונה להיות חסר כבוד אליו".


על הסידרה בה המצלמות חשפו סודות אינטימיים מחדר ההלבשה אמר פפ: "זה היה דבר מדהים עם כל המצלמות האלה שצילמו כל מה שקרה לנו, אבל זו היתה עונה מדהימה ועשינו את הסרט הזה עבורנו אחרי שהציעו לנו אותו. אנחנו מועדון שרוצה לגדול ולזכות בכמה שיותר תארים. הדברים של מוריניו הם הדיעה שלו ויש כאלה שיחשבו אחרת".


מי שבלט אתמול בניצחון על האדרספילד היה סרחיו אגוארו שכבש שלושה שערים בפעם ה-13 בקריירה שלו וה-9 בפרמיירליג. רק אלן שירר כבש יותר שלושער ממנו בליגה (11). חסרים לו ארבעה שערי ליגה להגיע לכיבוש 150 שערים בפרמיירליג והוא יהיה השחקן התשיעי בלבד בתולדות הפרמיירליג מאז הוקמה להגיע ל-150 שערים. הוא גם יהיה הזר השני בלבד ברשימה אחרי תיירי הנרי עם 175 שערים.


גווארדיולה שיבח את אגוארו אחרי המשחק: "זה המשחק הכי טוב שראיתי ממנו מאז הגעתי. השליטה בכדור, הטכניקה, המסירה. הוא נמצא בכושר בלתי רגיל עם ובלי הכדור. מאז שהוא ביצע את הניתוח באפריל בברצלונה הוא חזר מושלם. בשנייה הראשונה שראיתי אותו עם הכדור אמרתי לעצמי 'וואו. הוא מושלם'.


"הוא מרגיש כעת חופשי במשחקו אחרי הבעיות שהיו לו בשנים האחרונות ומה אני יכול לומר על זה? רק שאפו. האם אני רוצה לראות ממנו יותר שערים? אני לא יכול לדרוש ממנו להיות יותר יעיל משלושה שערים למשחק. זה לא רק יכולת הכיבוש שלו אלא גם הדרך בה הוא יוצר עבורנו מרווחים במשחק. כקבוצה אנחנו עומדים טוב יותר על המגרש מהעונה שעברה. נתנו הצגה 90 דקות".


David Silva
Bernardo Silva

Nope, it was young Mateo Silva who stole the show for Man City earlier today https://t.co/adk7SbOIEUpic.twitter.com/RUe1mDTR3w

— BBC Sport (@BBCSport) 19 באוגוסט 2018



"דיילי מייל" כתב שסיטי החמיצה הזדמנות לניצחון מעל 1:10 אותו השיגה מול הטריירס לפני 31 שנה לולא החמצות של אגוארו ובעיקר גבריאל ז'סוס. אגוארו לקח את הכדור הביתה, אבל דויד סילבה, בהופעתו ה-250 בקבוצה, הפגין משחק ענק והבן שלו, מתיאו, שנולד לפני הזמן כבר בן שמונה חודשים והיה הקמע של הקבוצה גנב את ההצגה. סילבה לקח אותו לסיבוב על כר הדשא וזה היה אחד הרגעים המרגשים בחייו לאחר שבנו שהה חמישה חודשים בבית החולים וסילבה טס לפחות פעמיים בשבוע ממנצ'סטר לספרד להיות איתו ותיאר את התקופה כקשה בחייו.


פפ אמר עליו: "ברור שהיתה לו מוטיבציה ענקית והוא כבש שער ענק. ההורים שלו ואישתו והילד שלו היו באיצטדיון. אחרי כל מה שעבר זה היה מגיע לו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי