מחיטריאן: צריך לתת לאמרי זמן, רומא לא נבנתה ביום אחד

הנריק מחיטריאן
הנריק מחיטריאן | Gettyimages

קשר ארסנל יצא להגנת מאמנו, שסופג ביקורת לאחר ההפסדים בשני המשחקים הראשונים של העונה: "אפשר לבקר אחרי עונה שלמה, לא אחרי 180 דקות". אוזיל זכה לתמיכה מיורגן קלופ, שאמר: "לא נתנו לו להסביר את עמדתו"

(גודל טקסט)

קשר ארסנל הנריק מחיטריאן יצא נגד הפרשנים ואוהדי כדורגל שכבר טוענים כי אונאי אמרי הוא כישלון, מכיוון שארסנל הפסידה את שני המשחקים הראשונים שלה בליגה לראשונה מאז 1992, דבר שלא קרה מעולם בעידן ארסן ונגר. הקשר אמר על הביקורת: "רק אנשים טיפשים מסיקים מסקנות אחרי משחק אחד או שניים. אפשר לבקר קבוצה אחרי עונה שלמה, אבל לא אחרי 180 דקות".

הקשר הארמני, שהגיע לארסנל בינואר 2018 ממנצ'סטר יונייטד, טוען שהמאמן הספרדי הוא מאמן טוב שצריך לתת לו צ'אנס: "צריך לתת לו זמן כי הוא חדש, ויש לו פילוסופיה שונה על צורת המשחק שלנו. רומי לא נבנתה ביום אחד".

האווירה במועדון: "כולם מכבדים את המנג'ר ומאמינים בו. אנחנו זקוקים לניצחון ראשון כדי שהביטחון שלנו יעלה".

מחיטריאן.
מחיטריאן. "הביטחון שלנו יעלה אחרי הניצחון הראשון" (Gettyimages(

"דיילי מירור" מדווח שהקשר השווייצרי גרניט ג'אקה ייזרק מההרכב אם לא ישתפר באימונים הקרובים. שחקן ארסנל לשעבר ריי פאולר אמר: "בשיטה החדשה של אמרי שארסנל מתחילה לשחק מאחור, ג'אקה מאבד יותר מדי כדורים. הוא לא מספיק נייד".

בתוך כך, המלחמה המילולית של נשיא באיירן מינכן אולי האנס נגד מסוט אוזיל נמשכת ומי שבא להגן עליו הוא לא אחר מאשר מנג'ר ליברפול יורגן קלופ. האנס, שתקף את אוזיל בצורה חריפה אחרי המונדיאל, אמר: "אני בהלם שאוזיל הוא אחד הקפטנים של ארסנל. עבורי הוא לא שחקן כדורגל. אני עוקב אחריו הרבה זמן לדעתי הוא תוצר של פרסומת טובה, אבל לא יותר מזה. לכן הייתי המום שהוא עכשיו אחד הקפטנים של הקבוצה".

קלופ יצא בהתקפה חריפה על אלה שלא אוהבים את אוזיל ואמר: "ההתקפות על אוזיל הם של אנשים צבועים. הביקורת נגדם בכל הקשור לצילום שלו ושל אילקי גונדואן עם נשיא טורקיה ארדואן יצאה מכל פרופורציה".

אוזיל.
אוזיל. "ההתקפות נגדו יצאו מפרופורציה" (Gettyimages)

בראיון ל"ספורט1" הגרמני אמר קלופ: "זה מקרה קלאסי של אי הבנה וכמובן שטויות. בפוליטיקה הופכים דברים קטנים לגדולים ואת הנושאים הגדולים שמים בצד כדי שאפשר יהיה להמשיך הלאה. אלה שאין להם מושג מכלום צועקים הכי הרבה ואלה שיש להם מה להגיד נסוגים אחורה, בגלל שזה לא קל לפעמים לומר את הדברים הנכונים, ואני חושב שאני שייך לחבורה הזאת".

"אני מכיר מצוין את גונדואן, אמרה ג'אן ונורי שאהין אותם אימנתי", הוסיף קלופ, "אני פחות מכיר את אוזיל, אבל הייתי מכניס אותו לביתי. אני לא מפקפק באנשים האלה, לפחות בכל הלויאליות שלהם למדינתם. ההבדל הוא שיש להם עוד שורשים, אז מה הבעיה? בעיני זה דווקא דבר יפה. פיתו אותם להצטלם עם ארדואן. לא נתנו להם להסביר את עמדתם כמו שצריך. המדיה צריכה לרדת מהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי