"זידאן אמר לחבריו שהוא המועמד המוביל להחליף את מוריניו"

זידאן
זידאן | Gettyimages

באנגליה מדווחים כי המאמן הצרפתי שעזב את ריאל מתקרב למנ'צסטר יונייטד, אם פתיחת העונה הרעה של מוריניו תימשך. גורם באולד טארפורד הכחיש את השמועות, אך היחסים הרעועים עם ההנהלה והכוכבים מספרים אחרת

(גודל טקסט)
בעיתון "דיילי מייל" פורסם הבוקר (שישי) כי זינדין זידאן, שהוזכר כמחליף אפשרי לז'וזה מוריניו, מוכן ורוצה להגיע למנצ'סטר יונייטד ובעיקר מודע לכך שהוא המועמד המוביל להחליף את הפורטוגלי. בתחילת השבוע הכחיש גורם במנצ'סטר יונייטד שהקבוצה מחפשת יורש למוריניו אחרי הבעיות שהיו בקבוצה מתחילת הקיץ, ואמר בעילום שם ל-BBC: "בשביל מה לנו לחפש מישהו אחר כשיש לנו כבר מנג'ר?"


למרות ההכחשה, על פי הדיווח ב"דיילי מייל" זידאן, שעזב במפתיע את ריאל מדריד בסוף העונה שעברה, אמר לחבריו כי הוא מאמין שהוא המועמד מספר אחת לקבל את הג'וב. מוריניו מסובך עם המנכ"ל אד וודוורד ועם פול פוגבה וסוכנו מינו ראיולה שיצא נגדו. אחרי ההפסד 3:2 לברייטון, בהנהלת יונייטד מודעים לעובדה כי אם הבעיות יימשכו הם חייבים תוכנית ב' להחלפת "המיוחד" וסימנו את זידאן כיעד הברור.


המשחק של יונייטד נגד טוטנהאם ביום שני באולד טראפורד (21:45, שידור ישיר בספורט2) עשוי להיות מכריע לעתידו של מוריניו. לפי העיתון הפסד נוסף עשוי לסחוף את הקבוצה לתוהו ובוהו ולמשבר רשמי. לפי העיתון, "זיזו" לא יקבל את אימון הנבחרת בשנים הקרובות ולא רוצה לאמן את פאריס סן ז'רמן שהיא היריבה של מארסיי אותה הוא אוהד. הוא מוכן לנסות את האתגר לאמן בפרמיירליג מכיוון שהוא יודע כי זו הליגה הכי טובה בעולם כיום ומאמנים בה המנג'רים הכי טובים.


Zinedine Zidane wants Manchester United job if under-pressure Jose Mourinho gets the boot this season | @ChrisWheelerDMhttps://t.co/TBlekwkvB3pic.twitter.com/eGvOeY7GqT

— MailOnline Sport (@MailSport) 23 באוגוסט 2018


בעיתון מזכירים כי דרכו של זידאן שונה לחלוטין ממוריניו בכל הקשור להתנהגות. בעוד שמוריניו משדר כעס, אכזבה, דיכאון ומשרה אווירה של אי נוחות ואפילו עצב בקרב אוהדי יונייטד, הרי שזידאן זכה בתשעה תארים בריאל מדריד תוך שהוא לא מפסיק לחייך. הקשר של זידאן עם פוגבה הצרפתי עשוי להיות מפתח להצלחה אם זיזו יגיע, וגם זה עם אנטוני מרסיאל שיחסיו עם מוריניו מעורערים. זידאן הצליח בבאלנקוס בזכות יחסיו הטובים עם הכוכבים של הקבוצה, ובעיקר עם כריסטיאנו רונאלדו, דבר שלא ממש קיים אצל מוריניו.


ב"דיילי מייל" הדגישו במיוחד שאחוזי ההצלחה של מוריניו בריאל מדריד (71.9% אחוז) היו גבוהים יותר מאשר של זידאן (69.8%), אבל לצרפתי יש יתרון מכיוון שזכה בהרבה יותר תארים, כולל שלוש פעמים בליגת האלופות. בתוך כך, נאמר שגם זידאן התעמת עם חלק משחקניו כמו גארת' בייל וחאמס רודריגס, אבל הריב נשאר בדלתיים סגורות ואף אחד מהשניים לא אמר מילה רעה על זידאן. בעיתון אף נכתב שגם זידאן עשוי לבוא ולדרוש רכש והחלפת חלק משחקני ההגנה, אבל מוריניו גרם לכך שמתחילת הקיץ העונה של יונייטד נראית על הקרשים. הכל עדיין פתוח לגבי עתידו של המיוחד ביונייטד. ניצחון או שניים ירגיעו הכל, אבל העיתון האנגלי בסקירה של שני עמודים מוכיח שזידאן לפחות מוכן לקבל את הג'וב אם יוצע לו.


בתוך כך, "דיילי סטאר" פרסם שמוריניו רוצה להחזיר להרכב ביום שני את נמניה מאטיץ' ואנדר הררה שלא שיחקו עד כה בגלל פציעות, וינסה לנער את ההרכב שלו למשחק מול טוטנהאם. גם כריס סמולינג וג'סי לינגארד עשויים לחזור להרכב, כמו גם אלכסיס סאנצ'ס שהיה פצוע. מי שצפוי לעוף מההרכב הם ויקטור לינדהולף, חואן מאטה, אנטוני מרסיאל ואנדראס פריירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי