"המפוטר"? צפו: טוטנהאם רמסה 0:3 את מנצ'סטר יונייטד

הארי קיין
הארי קיין | AFP

התרנגולים לא ניצחו באולד טראפורד מאז 2014, אבל הארי קיין (50) ולוקאס מורה (52 ו-85) בצמד נפלא הביסו את השדים האדומים וקשה שלא לתהות לגבי עתידו של ז'וזה מוריניו אחרי שני הפסדי ליגה ברציפות

(גודל טקסט)

סיום פשוט מדהים למחזור השלישי בפרמיירליג. טוטנהאם לא הצליחה לנצח את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד מאז 2014, אבל הערב (שני) היא הביסה 0:3 את השדים האדומים שרשמו הפסד ליגה שני ברציפות, שלישייה שנייה ברצף אחרי ה-3:2 לברייטון במחזור הקודם, ונראה שהסכסוך המתמשך בין ז'וזה מוריניו להנהלת קבוצתו בראשות המנכ"ל אד וודוורד רק בתחילתו – וכפי שאנו מכירים את התקשורת האנגלית, שיחת היום תהיה על עתידו של "המיוחד" בתיאטרון החלומות.

ז'וזה מוריניו ביצע מספר שינויים משמעותיים מאוד בהרכב, כאשר נמניה מאטיץ' חזר לקישור כמו גם ג'סי לינגארד ואילו לצד ימין של ההגנה שב הקפטן אנטוניו ולנסיה, כולם פתחו את העונה באיחור עקב חזרתם המאוחרת מגביע העולם, פול פוגבה הוצב בקישור ההתקפי ולוקאקו שיחק לפניו כשמחוץ לסגל הושארו אריק באיי ואנטוני מרסיאל שאכזבו בשבוע שעבר, כך שבמרכז ההגנה הוצבו פיל ג'ונס וכריס סמולינג ועל הספסל ישב אלכסיס סאנצ'ס שלא כשיר במאת האחוזים. ואחרי כל זה, הארי קיין ולוקאס מורה פשוט התעללו בסגנית האלופה.

טוטנהאם ניצחה את ניוקאסל 1:2 במחזור הפתיחה ו-1:3 את פולהאם בשבוע שעבר במשחקים בהם לא הפגינה יכולת שיא, אבל היום כל הפוטנציאל התפרץ. הארי קיין שבר את "קללת אוגוסט" בשבוע שעבר והיום היה הראשון לפרוץ את הסכר כשכבש בנגיחה בדקה ה-50, שתי דקות אחר כך כריסטיאן אריקסן בישל ללוקאס מורה והברזילאי גם קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-85 מבישול של הארי קיין – וכך נשכח הניצחון האחרון של טוטנהאם על יונייטד במנצ'סטר, 1:2 בינואר 2014. יונייטד עדיין ללא נקודות מאז ה-1:2 על לסטר במחזור הפתיחה.

הרכבים:
מננצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, לוק שואו, פיל ג'ונס (ויקטור לינדלוף, 58), כריס סמולינג, אנטוניו ולנסיה, נמניה מאטיץ' (מרואן פלאיני, 61), פרד, אנדר הררה (אלכסיס סאנצ'ס, 55), פול פוגבה, ג'סי לינגארד, רומלו לוקאקו.

טוטנהאם: הוגו לוריס, דני רוז (בן דייויס, 81), יאן ורטונחן, טובי אלדרווירלד, קיירן טרייפיר (סרג' אורייה, 76), אריק דאייר, מוסא דמבלה, כריסטיאן אריקסן, לוקאס מורה, דלה עלי, הארי קיין (הארי ווינקס, 89)

מהלך משחק
דקה 16:
וואו, איזו החמצה של רומלו לוקאקו. דני רוז מסר אחורנית להוגו לוריס, אבל לא ראה שהבלגי עומד לבדו ליד הרחבה והכדור מתגלגל היישר לרגליו. החלוץ עבר בקלילות את לוריס ומזווית מעט קשה גלגל החוצה לשער חשוף.


לוקאקו בהחמצת ענק (AFP)

דקה 30: פרד הסתובב ברחבה על אלדרווירלד ובעט כדור מסובב שחלף ליד הקורה של לוריס.

דקה 34: שוב יונייטד קרובה לשער ראשון. פוגבה בעט מחוץ לרחבה ונעצר אצל לוריס, הכדור הגיע לוולנסיה שהעביר רוחב ולמזלם של התרנגולים האירוע שכמעט הפך לשער עצמי הסתיים בקרן בלבד.

דקה 40: הזדמנות טובה של טוטנהאם. לוקאס מורה פספס את הכדור עמוק ברחבה, אבל השתלט עליו והצליח למסור לכריסטיאן אריקסן שבעט מכ-16 מטרים כדור לידיו של דה חאה.


לוקאס מורה. השחקן הפעיל בחלק הקדמי של טוטנהאם (Gettyimages)

דקה 50, 0:1 לטוטנהאם!! אריקסן העביר כדור רוחב מושלם לדלה עלי, שבעט בנגיעה כדור שפגע בסמולינג ויצא לקרן. הקרן של טרפייר נחתה על ראשו של הארי קיין וטוטנהאם ניצלה את הדקות הטובות כדי להעלות ליתרון.


הארי קיין מתרומם ללא הפרעה ונוגח פנימה (AFP)

דקה 52, 0:2 לטוטנהאם! השדים האדומים התפרקו תוך שתי דקות. כריסטיאן אריקסן שוב העביר רוחב מימין, הפעם לוקאס מורה הגיע מאחור ושם את הרגל כדי להכפיל את יתרון האורחת.


לוקאס מורה. משחק שני ברציפות שהוא מבקיע (AFP)

דקה 65: מנצ'סטר יונייטד הגבירה לחץ בניסיון להשוות, מוריניו כבר ביצע את כל שלושת החילופים, אבל טוטנהאם מסתגרת היטב וגם נהנית מקצת מזל כך שטרם ספגה.


בקרוב הוא יהיה "המפוטר"? מוריניו (Gettyimages)

דקה 66: טעות עצומה של לינדלוף המחליף שמסר לדלה עלי והשאיר אותו באחד על אחד, הקשר עבר את דה חאה, אבל התמהמה ובסופו של דבר השוער הספיק לסגור לו את הבעיטה והדף לקרן.

דקה 80: אלכסיס סאנצ'ס ניסה להבקיע בבעיטת יעף, הכדור טס מעל שערו של לוריס.


דקה 85, 0:3 מדהים לטוטנהאם!!
לוקאס מורה קיבל את הכדור במרכז השדה, עבר בקלילות את סמולינג ובעט כדור חזק ומדויק לפינה הרחוקה של דה חאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי