דיווח באיטליה: פול פוגבה רוצה לחזור ליובנטוס בינואר

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

"טוטו ספורט", שפרסם לראשונה על מעברו של רונאלדו לגברת הזקנה, טוען קשר מנצ'סטר יונייטד נמצא בנתק מוחלט עם ז'וזה מוריניו והוא מתכנן לשוב לקבוצה ממנה הגיעה לאנגליה. מחירו עשוי להגיע ל-150 מיליון יורו

(גודל טקסט)
העיתון האיטלקי "טוטו ספורט" טוען שפול פוגבה לא רוצה להישאר במנצ'סטר יונייטד. בקיץ הנוכחי, כזכור, עסקת העברתו של הצרפתי לברצלונה לא צלחה וכעת הוא ינסה לשוב לאקסית שלו, יובנטוס, בחודש ינואר. על פי הדיווח בעיתון, שהיה גם הראשון לפרסם על מעבר של כריסטיאנו רונאלדו לגברת הזגנה, הקשר אינו מעוניין להמשיך תחת ז'וזה מוריניו ובין השניים יש נתק מוחלט.


לפי חוקי אופ"א החדשים פוגבה יהיה ראשי לשחק במדי יובנטוס בליגת האלופות גם אם הוא ישחק נגדם בשלב הבתים של המפעל עם מנצ'סטר יונייטד. למרות הדיווח, בשלב הזה הנהלת השדים האדומים מסרבת לשחרר את אלוף העולם הטרי ועל פי הפרסומים מחירו עשוי ל-150 מיליון יורו.


עוד נכתב שפוגבה מצטער שהוא עזב את המועדון. הקשר הצרפתי, על פי הפרסומים, מרגיש שמוריניו רודף אותו ולא נותן לו את הכבוד הראוי. השחקן, שלא הפסיק לחייך במהלך המונדיאל ברוסיה בקיץ, נראה סובל במדי השדים האדומים וזו למעשה הסיבה לכל הפרסומים בנוגע לעתידו.


|

Front page of Tuttosport reports that Pogba has separated with Mourinho and he targets joining Cristiano Ronaldo in Jan. In accordance with UEFA's new rules, he'd be allowed to play in UCL for Juventus even after facing them in Group Stages.

"Pogba wants CR7" pic.twitter.com/gtUU9uK70Y

— Arjun Pradeep (@IndianRegista) September 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי