צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי גברה 1:2 על ניוקאסל בבית

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Gettyimages

סטרלינג לאחר טעות בהגנת האורחת בשביל יתרון מוקדם (8) וקייל ווקר בשער נפלא (52) החזירו את גווארדיולה למסלול הניצחונות לאחר התיקו בשבוע שעבר. ילדין (30) רק צימק זמנית

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי באה נחושה להוכיח שהתיקו בשבוע שעבר נגד וולבס היה מקרי לחלוטין, ולפחות מבחינת תוצאה היא השיגה את המטרה עם ניצחון 1:2 בבית על ניוקאסל. פולהאם מחכה אחרי פגרת הנבחרות, ולמעשה המבחן הגדול הבא יהיה רק נגד ליברפול בתחילת אוקטובר לאור הבית היחסית קל אליו הוגרלה אלופת אנגליה בליגת האלופות, אבל לאור היכולת היא תצטרך לנצל את הזמן הזה לעבוד על תיאום בין הקישור להתקפה.


זה דווקא התחיל טוב, עם לחץ לאורך כל המגרש ושער מוקדם מרגלי ראחים סטרלינג (8), אבל משם השחקנים של גווארדיולה נרדמו והפסיקו לנסות לתקוף את שער האורחת. רק בזכות יכולת חלשה עוד יותר של ניוקאסל הם לא ספגו, לפחות לא עד הדקה ה-30 אז ידלין הפתיע את אדרסון בסיומה של התקפה מתפרצת.


סיטי לא הצליחה לחזור ליתרון עד הדקה ה-52, אז פצצה מ-30 מטר של קייל ווקר קרעה את הרשת של דוברבקה. אלא שגם לאחר מכן הסיטינז לא נראו כמו שהם אמורים להיראות, ואגוארו הספיק להחמיץ הזדמנות ענק בדקה ה-92 לפני שהשופט שרק לסיום המשחק וסיטי קיבלה את הנקודות, אך תקבל גם הרבה ביקורות בעיתונים של מחר בבוקר.


FULL TIME | Three points!!!

2-1 ⚪ #cityvnufcpic.twitter.com/YQSqeKnDur

— Manchester City (@ManCity) September 1, 2018


הרכבים
מנצ'סטר סיטי: אדרסון, בנג'מין מנדי, אמריק לאפורט, ג'ון סטונס, קייל ווקר, דויד סילבה, פרננדיניו, ריאד מחרז, חסוס, סרחיו אגוארו, ראחים סטרלינג.


ניוקאסל: מרטין דוברבקה, דיאנדרה ילדין, ג'מאל לאסלס, פדריקו פרננדס, קיארן קלארק, פול דומט, קנדי, סונג-יונג קי, מוחמד דיאמה, איוסה פרס, חוסה רונדון


מהלך המשחק
דקה 1: השופט קווין פרנד הוציא את המשחק לשרך באצטדיון האיתיחאד


דקה 8, מנצ'סטר סיטי עולה ל-0:1: האלופה פתחה עם לחץ וזה השתלם. מסירה נוראית של הגנת ניוקאסל נתנה לכדור להגיע לסטרלינג, שחדר לרחבה, חתך ימינה ובעט חזק לפינת השער.


דיאנדרה ידלין. שער מפתיע (Gettyimages)
דיאנדרה ידלין. שער מפתיע (Gettyimages)


דקה 30, 1:1: משום מקום הגיע שוויון. התקפה מתפרצת של ניוקאסל הסתיימה אצל ידלין, שניצל טעות בהגנת סיטי וכבש בנגיעה.


דקה 52, מנצ'סטר סיטי עולה ל-1:2: איזה שער של קיין ווקר! המגן קיבל מאגוארו ומ-30 מטר בעט שטוח היישר לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי