סארי: בשלב הזה, אנחנו מסתכלים רק על המשחק הבא

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

מאמן צ'לסי מסרב להתרגש מהמאזן המושלם של הבלוז אחרי ה-0:2 על בורנמות' במחזור הרביעי, מחמיא במיוחד למרקוס אלונסו ורומז על עתידו של אלברו מוראטה

(גודל טקסט)
מאורציו סארי לא לקח אפילו דקה אחת כדי להתאקלם בפרמיירליג ויש לו כבר 12 מ-12 אחרי שצ'לסי ניצחה אתמול (שבת) את בורנמות' 0:2, אבל המנג'ר האיטלקי מסרב לדבר על ריצה של הבלוז לאליפות למרות שבפעם האחרונה שזה קרה בעונת 2014/15 תחת ז'וזה מוריניו הקבוצה סיימה כאלופה. הזינוק המטאורי של צ'לסי העונה מרשים נוכח העובדה שבשנה שעברה הם סיימו 30 נקודות אחרי מנצ'סטר סיטי.


סארי אמר: "בשלב זה הכי טוב עבורנו לחשוב על המשחק הבא בלבד. אני מרוצה מאוד מארבעת המשחקים הראשונים, אבל חושב רק על המשחק הבא (קרדיף בבית). במחצית הראשונה לא הנענו מספיק את הכדור. אני מרוצה מ-12 הנקודות, אבל חשוב תמיד שאפשר לעשות יותר".


מרקוס אלונסו גילה יכולת מצוינת, עליו אמר המאמן: "הוא יכול להיות המגן השמאלי הטוב בעולם. אני חושב שכרגע הוא המגן השמאלי הכי טוב באירופה. פיזית הוא ברמה הכי טובה ואם הוא ישתפר בעיקר בהגנה הוא יהפוך למגן הכי טוב בעולם".



Tough game today but we deserved the three points! C'mon Blues! #CHEBOU@ChelseaFC

Partido difícil hoy pero merecimos los tres puntos! Vamos Blues! #CHEBOU@ChelseaFCpic.twitter.com/PUSIl20Odj

— Marcos Alonso (@marcosalonso03) 1 בספטמבר 2018




מי שנמצא בבעיה הוא אלברו מוראטה, שהפגין עוד יכולת מזעזעת והוחלף. הוא נגע במשך 60 דקות רק 16 פעמים בכדור לעומת 628 נגיעות של צ'לסי בעת שהוחלף. לדברי סארי הוא לא התייאש ממנו: "הוא זקוק ליותר מרחב משחק. מוראטה משתפר, אבל אוליביה ז'ירו שבישל היה טוב ממנו", אמר בדיפלומטיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי