"אף שוער לא צריך לעשות דריבל. אליסון יודע שטעה"

אליסון
אליסון | האתר הרשמי

יורגן קלופ נשמע סלחן אחרי הטעות של השוער שלו ב-1:2 של ליברפול מול לסטר. הברזילאי התנצל: "אלמד מהטעות, בפעם הבאה אבעט את הכדור החוצה"

(גודל טקסט)

ליברפול עם הפתיחה הכי טובה שלה מאז 1990 ולראשונה בפרמיירליג עם 12 מ-12 נקודות אפשריות בפתיחת העונה, אבל הניצחון על לסטר 1:2 לא הושג תוך הפגנת כדורגל גדול ולמעשה למעט המשחק הראשון העונה, הקבוצה של קלופ לא הציגה יכולת ענקית. זה רק יכול לעודד את אוהדיה כאשר היכולת שלה תשתפר.


שוער הקבוצה, אליסון, אומנם מגלה יכולת מצוינת מתחילת העונה, אבל אתמול ביצע את הטעות הכי גדולה עד כה בליגה ובתקשורת הבריטית מדברים על קללת השוערים שלא מפסיקים לבצע טעויות. ב"סאנדיי מירור" נכתב שאליסון טעה כמו לוריס קריוס לפניו, אבל ההבדל בין השניים היה המחיר ששילמה הקבוצה. במקרה של קאריוס איבוד גביע האלופות ואצל אליסון לא קרה כלום.


קלופ אמר בסיום: "אני חושב שג'ו גומס או וירג'יל ואן דייק היו יכולים להרחיק, אבל משום מה הוא העדיף לכדרר ולסטר כבשה. אמרתי לו אחרי המשחק שאם לפשל בצורה כזאת זה המשחק הכי טוב לעשות זאת כי ניצחנו. זה לא היה מגניב, אבל הדבר היחיד החיובי שהוא שוער גדול וצריך להשתמש בו בצורה הנכונה. אם אנחנו מוסרים לו את הכדור אנחנו גם צריכים לתת לו אפשרות למי למסור חזרה. אף שוער בעולם לא צריך לעשות דריבל ברחבה. הוא עשה. כדורגל הוא מקצוע בו נעשים טעויות. זו היתה טעות גדולה, אבל לא מכריעה. הוא יודע שהוא טעה". השער של ראשיד גזל היה הראשון ספגה ליברפול העונה בליגה. 


אליסון לקח את האשמה עליו אחרי המשחק: "אני כל כך מצטער על הטעות. אני הולך ללמוד מהטעות שלי. אני כועס על עצמי שעשיתי טעות כזאת והעמדתי את כל הקבוצה במצב קשה", אמר ל-ESPN הברזילאית. "לצערי בכדורגל שחקן אחד עושה טעות וזה משפיע על כל הקבוצה. לא קראתי את המשחק נכון וזו היתה טעות בשיקול הדעת. דיברנו על זה בחדר ההלבשה שהמסירה שקיבלתי לא היתה הכי טובה. אמרתי לוירג'יל שבכל אופן אני אשם כי יכולתי פשוט לבעוט את הכדור החוצה. אני לא אהיה יותר טיפש ובפעם הבאה אבעט את הכדור החוצה מיד. חלק מהמשחק זה ללמוד מטעויות". 


You can't score against him unless he commits a blunder. My keeper, Alisson Ramses Becker ☝️ pic.twitter.com/G92g3eTVRc

— Richard (@Richard_otis_) 1 בספטמבר 2018



יורגן קלופ נשאל בסיום על דברי ז'וזה מוריניו שהוא לא זכה באף תואר מחוץ לגרמניה ואמר: "מה הוא בדיוק אמר? עכשיו אני מעונין לדעת. לא הייתי מודע לדברים. אם זה מה שאמר הוא צודק בקשר אלי. הוא לא ציין את השם שלי בדיוק כפי שהבנתי, אבל חשבתם שהוא דיבר עלי. יש עוד כמה מנג'רים בליגה, אבל זה בסדר גמור אם הוא התכוון אלי. הוא אולי המנג'ר הכי מצליח בפרמיירליג ואין לי שום בעיה עם זה. אני לא צופה במסיבות העיתונאים שלו. האם אני צריך לעשות זאת? אולי אתחיל לצפות בהן". 


סאדיו מאנה שכבש את הראשון מוביל עם אלכסנדר מיטרוביץ' במלך השערים בליגה עם 4 כיבושים. עד כה היה מעורב כבר ב-60 שערים של ליברפול בפרמיירליג (כבש 37 ובישל עוד 23) שזה נתון מדהים. מדובר ב-15 שערים בהם היה מעורב יותר מכל שחקן אחר של ליברפול. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי