רק רשת: מאנה שוטף שירותים במסגד, הנדרסון האריך חוזה בליברפול

מאנה חוגג
מאנה חוגג | AFP

צפו: הסנגלי שמוביל את טבלת הכובשים בפרמיירליג צולם עוזר בעבודות תחזוקה בעיר, הקפטן לאחר החתימה עד 2023: "לא רוצה להיות בשום מקום אחר". וגם: באנגליה חושפים מדוע ניימאר יעבור ללונדון וגורדנה מככב

(גודל טקסט)
הנדרסון האריך חוזה בליברפול: "אשאר כאן כמה שיתאפשר"

ליברפול הודיעה על הארכת חוזהו של הקפטן ג'ורדן הנדרסון עד 2023. "אני מאושר", אמר הקשר לאחר החתימה והוסיף:" מרגיש כאילו לא מזמן חתמתי כאן בפעם הראשונה, אבל זה היה מסע ארוך שקרו במהלכו הרבה דברים. אין שום מקום אחר בו הייתי רוצה לשחק כדורגל. אשאר כאן ככל שיתאפשר לי".

 

https://t.co/kF1k7Y6BkYpic.twitter.com/Y7Uu2Fkj2r

— Liverpool FC (@LFC) September 3, 2018

 
 

רועי גורדנה מככב בקרואטיה
הלגיונר החדש רועי גורדנה כבש בשבוע שעבר ב-1:1 של קבוצתו סלאבן בלופו בחוץ מול אוסייק והשבוע בישל ב-1:1 הביתי מול היידוק ספליט וכנראה שגם בתקשורת המקומית לא מפספסים את יכולתו של הישראלי, שנכלל ב-11 המצטיינים של המחזור.





ניימאר מאוהב בלונדון

"ספורט אקספרס" טוען שניימאר חולם לגור בעתיד הלא רחוק בלונדון. לפי העיתון, ערים גדולות עושות לו את זה והוא אכן התגורר בברצלונה ועכשיו בפאריס. לפי הידיעה, אם הוא ירצה לשחק באנגליה הוא יגיע רק לקבוצה לונדונית והאפשריות אותן מציין העיתון הן צ'לסי או ארסנל. כל זאת ימנע ממנו כמובן לשחק אצל שתי המנצ'סטריות, ובעיקר בסיטי שיש לה הכי הרבה כסף ויותר סיכוי לקנות אותו. לפי העיתון, ניימאר מגיע ללונדון בכל הזדמנות, לבילויים במועדוני לילה ובתי קזינו.


מאנה מנקה שירותים
סאדיו מאנה, מלך השערים של הפרמירליג כרגע בכבודו ובעצמו, נצפה שוטף שירותים במסגד ליד ביתו כמה שעות אחרי הניצחון על לסטר 1:2 במחזור האחרון בו כבש את שערו הרביעי העונה בליגה. הסנגלי נראה ממלא דליים לשטוף את ריצפת השירותים ובחור צעיר משתמש בזרנוק מים. הצילום נעשה במסגד אל-רחימה בליברפול. מאנה בן ה-26 הוא מוסלמי אדוק והוא תרם לבניית המסדר ב-2016.


Liverpool FC footballer Sadio Mane cleaning the mosque toilets and wudhu area. mA #humblingpic.twitter.com/eNIxZzSLTf

— Khalil Laher (@khalillaher) 1 בספטמבר 2018


פיוטיר נורזינסקי הוא אלוף EPT ברצלונה
אירוע סבב הפוקר האירופאי הגדול ביותר בכל הזמנים, עם קרוב ל-2,000 כניסות, הגיע לסיומו אתמול בניצחונו של הפולני הצעיר פיטויר נורזינסקי. נורזינסקי נכנס יחד עם עוד 1,931 שחקנים לטורניר היוקרתי שעלה 5,300 יורו לשחק, אלא שהוא זכה בכרטיס דרך טורניר לווין און-ליין. חמישה ימים לאחר מכן הוא העפיל לשולחן הגמר, אליו הגיע גם אלוף ה-EPT לשעבר אוגניאן דימוב, ונותר לבסוף עומד אחרון כשהוא מניף את הגביע וזוכה בפרס של 1.04 מיליון יורו. לא רע לשבוע עבודה.


Piotr Nurzynski has won the biggest ever EPT Main Event! The Polish player defeated Haoxiang Wang heads-up to win the #EPTBarcelona Main Event, €1,037,109 and a $30,000 #PSPC#PlatinumPass!
Commiserations to Haoxiang Wang, who picked up €1,023,701 & a Platinum Pass. pic.twitter.com/N3RLXxyQcT

— PokerStars LIVE (@PokerStarsLIVE) September 2, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי