רק רשת: מוריניו מתבדח, דקל קינן מופיע בנבחרת המחזור

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | מנצ'סטר יונייטד, רשמי

הפורטוגלי הרשה לעצמו להתלוצץ: "אם יפטרו אותי זה יעלה ליונייטד לא מעט". וגם: הבלם הישראלי נבחרת ב-11 של ליגת ה-USL, נקבעו היריבות האפשריות של ריאל בגביע העולם למועדונים ומהמרי הווינר שחגגו אמש עם חדרה

(גודל טקסט)
דקל קינן נבחר בנבחרת המחזור ב-USL
דקל קינן ממשיך בעונתו הטובה בארצות הברית. הבלם הישראלי כבש את שערו השני העונה בניצחון 1:2 של קבוצתו סינסנטי על פיטסבורג בליגת ה-USL. קינן הוא הליגיונר השלישי שמופיע השבוע בנבחרת המחזור אחרי הצבתם של רועי גורדנה בליגה הקרואטית ושל עמרי בן הרוש בליגה הבלגית.


After scoring the equalizer in Saturday's win, center back @DekelKeinan has earned a spot on the @USL's Team of the Week. We salute you, Captain Keinan!

⭐️ https://t.co/WH3ZVq5Mddpic.twitter.com/dyQ5y86yHR

— FC Cincinnati (@fccincinnati) September 4, 2018


מייקל קאריק יתרום את הרווחים מספרו החדש
עוזרו של ז'וזה מוריניו כיום במנצ'סטר יונייטד ושחקן העבר מייקל קאריק, מי שהיה קפטן השדים האדומים, השיק היום את ספר האוטוביוגרפיה החדש "בין השורות" והצהיר שכל הרווחים ייתרמו לטובת ילדים נזקקים. לחנויות הוא יגיע בעוד כחודש וחצי.

I'm so excited to share with you the cover of my autobiography – Between the Lines, which comes out on 18th Oct. All my profits from the sale of the book will be donated to @_MCFoundation – helping children feel safe & inspired to achieve. Pre-order here: https://t.co/MJO5pDSUoYpic.twitter.com/M2jsKPotPd

— Michael Carrick (@carras16) September 4, 2018

"שאקירי יכול להרגיש בטוח בבלגרד"

יום אחרי שהשחקן השווייצרי ממוצא אלבני, שרדאן שאקירי, התייחס אל היריבה הסרבית של ליברפול בליגת האלופות ואמר שהוא לא יכול לראות סיטואציה בה שחקן אלבני ישחק בכוכב האדום, מנכ"ל הכוכב האדום, זבזדן טרזיץ', התייחס לעניין ואמר כי יעשה כמיטב יכולתו כדי ששאקירי ירגיש מוגן במשחק בבלגרד. "הכוכב האדום יעשה כמיטב יכולתו כדי ששאקירי ירגיש בטוח לשחק כדורגל ואנחנו נגן עליו גם בכל סיטואציה", אמר טרזיץ'.   


40 ברי המזל שהימרו על ניצחון של חדרה
 העולה החדשה הפועל חדרה ממשיכה לעשות ניסים בליגת העל, אחרי שאמש (שני) ניצחה את בית"ר ירושלים ועלתה לראשות הטבלה. מי שעוד וודאי שמחו חוץ מהשחקנים והקהל הם מהמרי הווינר, שהימרו על ניצחון של העולה החדשה, 40 מהם הימרו גם על התוצאה המדויקת שהקנתה להם יחס זכייה של 13.5


היריבות האפשריות של ריאל בגביע העולם למועדונים

נקבעו היריבות האפשריות של ריאל מדריד בגביע העולמי למועדונים. הבלאנקוס אמורים לשחק בחצי גמר הטורניר נגד גוואדלחרה המקסיקנית או אלופת אסיה, שתיקבע רק בנובמבר, בטורניר שיתקיים באיחוד האמירויות. ההגרלה נערכה בציריך וריאל מדריד תנסה לזכות בטורניר פעם שלישית ברציפות אחרי שזינדין זידאן זכה בו פעמיים כמאמן. 


¡El Real Madrid se enfrentará al campeón de Asia o al CD Guadalajara en la semifinal del Mundial de Clubes 2018!
19/12/2018
17h30 – 20h30#RMCWC | #HalaMadridpic.twitter.com/38IbRjchVd

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) 4 בספטמבר 2018


מוריניו מתבדח על שכרו
ז'וזה מוריניו התראיין לעיתון "לה רפובליקה" והיה במצב רוח מצוין לאחר שיצא לפגרת הנבחרות עם ניצחון על ברנלי 0:2 שהרגיע את כל המערכת. הוא התייחס לכמה שאלות על מעמדו וביניהן לשכר האסטרונומי אותו הוא מרוויח בקבוצה, 15 מיליון ליש"ט בחוזה עד 2020. לפי הסעיף בחוזהו אם יילך הביתה הוא יהיה זכאי לקבל פיצוי של 12 חודשים, כלומר 15 מיליון ליש"ט. הסכנה שיפוטר: "אומרים שאני בסכנת פיטורין, אבל אני לא חושב ככה. אם הם ישלחו אותי הביתה אתם בכלל מתארים לכם כמה כסף זה יעלה להם".


Jose Mourinho isn't worried about losing his job. pic.twitter.com/lgEfhoifqQ

— ESPN FC (@ESPNFC) 4 בספטמבר 2018


היעד המפתיע של מיצ'ל סלגאדו
מיצ'ל סלגאדו, שחקן העבר האגדי של ריאל מדריד שגם שיתף פעולה בסלטה ויגו עם חיים רביבו, התחיל את קריירת האימון שלו כשמונה לעוזר מאמן במצרים. הוא כבר הספיק להעביר את האימון הראשון של נבחרת הפרעונים עם המאמן חבייר אגירה המקסיקני. באימון השתתף גם מוחמד סלאח, שהגיע לאימוני הנבחרת למרות שיש לו חילוקי ידיעות עם ההתאחדות המצרית והוא ישחק עם מצרים במוקדמות אליפות אפריקה 2019.


بدأ المنتخب الوطني معسكره استعدادا للنيجر علي الملعب الفرعي ببرج العرب بمشاركة جميع اللاعبين عدا علي غزال وعمرو طارق المقرر ان يصلوا غدا و كذلك أحمد جمعة لاعب المصري عقب مباراة فريقة اليوم بينما سمح أجيري لرمضان صبحي بالعودة إلى انجلترا لاستكمال علاجه مع ناديه #شجع_مصرpic.twitter.com/PLIl8zQn5z

— Egypt National Football Team (@Pharaohs) 3 בספטמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי