הפורשה היוקרתית כוסתה בקיא, הוגו לוריס ניסה לברוח

הוגו לוריס
הוגו לוריס | AFP

שוער נבחרת צרפת וטוטנהאם נעצר 40 ימים אחרי שהניף את גביע העולם לאחר שנתפס נוהג בגילופין, בדיון בבית המשפט נחשפו פרטים חדשים: "היה יכול לגרום להרג", טענה השופטת. עורך דינו: "הנפילה החדה השפיעה עליו"

(גודל טקסט)

שוער נבחרת צרפת וטוטנהאם, הוגו לוריס, הודה היום (רביעי) בבית המשפט שנהג שיכור במכונית הפורשה פאנאמרה שלו ששווייה 65 אלף ליש"ט. לוריס נתפס 40 ימים בדיוק אחרי שהניף את גביע העולם ברוסיה והיום נחשף כי הוא נהג במהירות כפולה מהמותר ועל כן נשלל רישיון הנהיגה שלו ל-20 חודשים.

לוריס העיד בבית המשפט ווסטמינסטר בלונדון ובמהלך הדיון טענו השוטרים כי מכונית הפורשה שלו הייתה מכוסה בקיא. דווח כי גם תוצאות בדיקת האלכוהול שעבר הראו כי בגופו נמצאו 80 מיקרוגרם של אלכוהול מתוך 100, כשהכמות המותרת היא 35. עוד פורסם כי השוטרים נאלצו לשלוף אותו מהמכונית אחרי שנסע במהירות של כ-50 קמ"ש באיזור בתוך העיר בו מותר לנסוע 30 קמ"ש. הוא גם עבר ברמזור אדום כאשר השוטרים רדפו אחריו בשעה 2 אחר חצות באותו לילה.

בדיון לוריס קיבל שלילה ל-20 חודשים מנהיגה וקנס של 50 אלף ליש"ט, שהוא פחות מחצי ממה שהוא מרוויח בשבוע – 120 אלף ליש"ט. עורך דינו דיוויד סון אמר לבית המשפט: "ב-15 ביולי הוא היה אולי האיש הכי גאה בעולם כקפטן נבחרת צרפת שזכתה בגביע, אבל רק אחרי 40 יום הוא סבל השפלה קשה כאשר נאזק ובילה לילה בתחנת המשטרה כשהוא עצור למשך שש שעות. הנפילה החדה הזו לא עברה אצלו בשקט והשפיעה עליו מאוד".


"הנפילה החדה הזו לא עברה אצלו בשקט והשפיעה עליו מאוד" (AFP)

לטענת עורך הדין, לוריס פגשה חברים וסעד איתם במסעדה בלונדון, אבל אחרי שהזמין מונית מכיוון ששתה אלכוהול וזו לא הגיעה, החליט לנהוג. השופטת בדיון אמנדה בארון אמרה: "זו עבירה קשה מאוד. יש לנו את כל הראיות של נהיגה במצב בו היה יכול לגרום להרג או להיהרג בעצמו. לפי המשטרה גם היה יכול לפגוע במכוניות שחנו בסביבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי