ג'ון טרי מתלבט: המשך פעילות כשחקן – או מאמן באקדמיה של צ'לסי

ג'ון טרי
ג'ון טרי | Gettimages

הבלם בן ה-37 שדחה הצעה מספרטק מוסקבה שוקל פרישה ממשחק פעיל, ובמקרה כזה תוצע לו משרה באקדמיית המועדון הלונדוני, כך על פי דיווחים. גם אסטון וילה, בה שיחק בעונה האחרונה, מעוניינת בו בחזרה

(גודל טקסט)

ג'ון טרי דחה אתמול (רביעי) את ההצעה של ספרטק מוסקבה לשחק בשורותיה בשנה הבאה תמורת שכר של 3 מיליון יורו, לאחר שהחליט כי זה לא הזמן להזיז את משפחתו למוסקבה. הוא כנראה עומד לתלות את נעליו סופית ועשוי להצטרף לצ'לסי, המועדון בו שיחק רוב הקריירה. על פי דיווח באנגליה, הקבוצה הציעה לו לחזור כמאמן באקדמיה אם אכן יתלה את נעליו.

אופציית צ'לסי נפתחה לאחר שהמועדון החליט להחזיר הביתה כמאמנים כוכבי על ששיחקו במועדון בעבר. ליברפול עשתה דבר דומה עם סטיבן ג'רארד שכיום מאמן את גלזגו ריינג'רס, אחרי שקיבל הצעה שלא יכול היה לסרב לה. פראנק למפארד קיבל גם הוא הצעה לחזור, אבל העדיף לאמן את דרבי קאונטי בצ'מפיונשיפ.

לטרי יש גם אופציה לחזור לאסטון וילה, המעוניינת מאוד בבלם בן ה-37 שהצהיר קודם לכם העונה שיש לו עוד מה לתת והתאכזב מאוד כשלא עלה עם וילה בעונה שעברה לפרמיירליג. וילה, המועמדת לחזור לפרמיירליג, לא פתחה טוב את העונה ומדורגת רק במקום ה-12. המנג'ר סטיב ברוס הביע תקווה שטרי יחתום על חוזה לעונה נוספת במועדון. מאחר שהוא שחקן ללא חוזה, טרי יכול להצטרף גם עכשיו.

טרי נפרד מאוהדי צ'לסי. יחזור לבלוז? (AFP)
טרי נפרד מאוהדי צ'לסי. יחזור לבלוז? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי