רונאלדו יורחק למשחק אחד בלבד וישחק מול מנצ'סטר יונייטד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

באנגליה דווח כי ארגון אופ"א עשוי להודיע ביום חמישי כי הכוכב הפורטוגלי שקיבל כרטיס אדום נגד ולנסיה במחזור הראשון של ליגת האלופות לא יקבל עונש השעיה נוסף וייעדר רק מהמשחק הקרוב מול יאנג בויז

(גודל טקסט)

ארגון אופ"א שחוקר את הרחקת כריסטיאנו רונאלדו, יודיע רק ביום חמישי הבא לכמה משחקים יושעה הפורטוגלי. במשחק נגד ולנסיה טען שופט הרחבה מרקו פריץ, באוזניי השופט אוליבר בירך, שרונאלדו אחז בשערו של ג'ייסון מוריו מוולנסיה והתעקש שצריך לתת לו כרטיס אדום ישיר. 

לפי מידע שהגיע לעיתון "המירור" הוועדה כבר צפתה בקטע הווידאו של התקרית והגיעה למסקנה שגם אם רונאלדו היה צריך לספוג אדום ההתנהגות שלו על המגרש, אין כל הצדקה להחמיר את עונש ההרחקה המקובל.

רונאלדו ספג אדום ראשון ב-154 משחקים בליגת האלופות ולכן הרקורד שלו עומד לזכותו גם כן. אם רונאלדו היה מורחק למשחק נוסף הוא היה מחמיץ את המפגש המרגש באולד טראפורד מול קבוצתו לשעבר מנצ'סטר יונייטד.


כריסטיאנו רונאלדו אמור לחשק באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד (Gettyimages)

לפי העיתון, הוועדה תפסוק על עונש הרחקה אוטומטי למשחק אחד וחלוץ יובנטוס יחזור לשחק לאחר מכן במפעל. שופט העבר האנגלי מרק קלטנברג טען שהוא צפה במקרה וטען שההחלטה להרחיק את רונאלדו הייתה משגה: "מדובר בחוסר מזל גדול עבור רונאלדו להיות מורחק במשחק הבכורה הראשון שלו עם יובנטוס במפעל".

בתוך כך בעיתון "אס" פורסם שמרקו פריץ היה מעורב בעבר בשערוריית שיפוט גדולה שלא השפיעה על תוצאת המשחק, אבל גרמה לו נזק גדול בקריירה כשופט. ב-2010 במשחק בין דואיסבורג ל-FSV פרנקפורט הוא אישר שער שלא היה ולא נברא לזכות דואיסבורג שניצחה 0:5. במצב 0:4 כדורגלן הקבוצה כריסטיאן טיפרט בעט כדור למשקוף שניתז החוצה מרחק מטר וחצי מהשער. השופט פריץ הורה לפתע על שער לטובת דואיסבורג בטענה שהכדור כביכול עבר את הקו. הוא עדיין ממשיך לשפוט בבונדסליגה, אבל הקריירה שלו נעצרה אחרי המקרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי