קלופ: "סלאח כבש שני שערים בשישה משחקים, ממש משבר"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן ליברפול, שיציין נגד סאות'המפטון (שבת 17:00, ספורט2) את משחקו ה-600 כמאמן, הכחיש את השמועות לגבי כושרו של הכוכב: "בהגנה היו לו משחקים מעולים". סיטי תנסה להתאושש מול קרדיף, יונייטד פוגשת את וולבס

(גודל טקסט)
אין עימותי צמרת במחזור השישי באנגליה ואולי זו הזדמנות לכמה מהגדולות לנוח קצת מעימותי השבוע האחרון בליגה ובאלופות. אבל כידוע, בפרמיירליג אין משחקים קלים. ליברפול תארח את סאות'המפטון ומנצ'סטר סיטי תנסה להתאושש מההפסד המפתיע נגד ליון אצל קרדיף. המשחק הכי מרתק יהיה של מנצ'סטר יונייטד נגד וולבס האיכותית.


ליברפול – סאות'המפטון (17:00, ישיר בספורט2)
ליברפול רשמה את הפתיחה הכי טובה בליגה בכל המסגרות מאז 1961/62 עם שישה ניצחונות רצופים (כולל זה על פאריס סן ז'רמן בליגת האלופות), ואם תנצח בפעם השביעית זה יהיה שיא מועדון. רק ברצלונה, באיירן וליברפול בליגות הגדולות באירופה לא איבדו אף נקודה בפרק הזמן הזה. המייטי רדס גם שמרו על מאזן בו לא הפסידו באנפילד 23 משחקים רצופים, ואף לא ספגו שבעה משחקי פרמיירליג רצופים בבית.


קלופ, שינהל את המשחק ה-600 כקריירה שלו כמאמן, אמר: "אני לא מרגיש בהבדל, רק כשאני מציץ במראה וגם זה אני בקושי עושה". על מו סלאח, שיש הטועים שהוא לא בכושר: "הוא בכושר פטנטסטי. כולם רוצים שהוא יחזור על העונה שעברה ואנחנו לא מצפים זאת ממנו. כמה כבש עונה שעברה בששת המשחקים הראשונים. שלושה שערים. כמה העונה? שניים. איזה משבר. דווקא בהגנה היו לו שני משחקים אחרונים מעולים". קלופ סיפר שדיאן לוברן הבלם קרוב לחזור לשחק והביע את שמחתו שאינגס מצליח בסאות'המפטון.


Klopp on 600th managerial game #LFC "Never thought about that to be honest. I only see the difference when I look in the mirror – and I don't do that very often."

— juliette ferrington (@juliette_grace) 21 בספטמבר 2018


רוברטו פירמינו עשוי לפתוח אחרי שהתאושש מהפציעה בעין וכבש את שער הניצחון נגד פאריס סן ז'רמן. דני אינגס שמושאל מליברפול לסיינטס לא יוכל לשחק. מאנולו גביאדיני יעבור מבחן כשירות. מארק יוז לא ניצח כמנג'ר 11 ממשחקיו באנפילד, ואמר לקראת המשחק: "במונחים של ביטחון יש לנו ריצה טובה, אבל כאב שאיבדנו יתרון על ברייטון ביום שני וזה הסתיים ב-2:2. זה הולך להיות מבחן קשה מאוד עבורנו בגלל שליברפול בשיאה גם ביכולת הקבוצתית וגם ביכולת האישית".


קרדיף – מנצ'סטר סיטי (17:00)
מנג'ר המארחים ניל וורנוק אמר שהוא חושש שהסיטזינס יוציאו על קבוצתו הצנועה את העצבים על ההפסד נגד ליון באלופות 2:1. בינתיים, בסיטי מועדדים מהעובדה שסרחיו אגוארו האריך חוזהו עד 2021 והצהיר שהוא אוהב את המועדון. מי שבירך אותו בסרטון רשמי שהעלתה סיטי לטוויטר היה ליאו מסי, שאמר: "הוא יכול לעשות כל דבר שהוא רוצה בשליש האחרון של המגרש".


@aguerosergiokun… new contract… enough said! #mancitypic.twitter.com/J8v60LUEPQ

— Manchester City (@ManCity) 21 בספטמבר 2018


סיטי יודעת שאיבוד נקודות נוסף יגרום לכולם לדבר על משבר. היא ניצחה בארבעה מתוך חמישה משחקים, אבל התיקו נגד וולבס היה מיותר. קשה להאמין שהעולה החדשה תוכל לעצור אותה, למרות שבמפגש האחרון בין הקבוצות בליגה בקרדיף, באוגוסט 2013, המקומיים ניצחו אז 2:3. הארי ארטר חוזר לשורות המארחת אחרי מחלה, אבל ארון גונארסון עדיין פצוע. סיטי תחסר את הפצועים הרגילים קווין דה בריינה, אליאקים מנגלה וקלאודיו בראבו.


מנצ'סטר יונייטד – וולבס (17:00, שידור ישיר בספורט1)
מפגש פורטוגלי בין המנג'רים ז'וזה מוריניו ונונו. לשניהם יש גם אותו סוכן, ז'ורז'ה מנדש, שנונו היה השחקן הראשון שהוא העביר ונשאר אחד הקרובים אליו. מנדש סיפק לוולבס הרבה פורטוגלים וספרדים וכיום היא אחת הקבוצות האיכותיות ביותר באנגליה. הבולט ביותר אולי הוא השוער רוי פטריסיו שהגיע מספורטינג ליסבון בחינם לאחר שחוזהו בוטל, אבל וולבס כאות רצון טוב שילמה לספורטינג 20 מיליון ליש"ט עליו. האם הזאבים יכולים להפתיע? נמניה מאטיץ' ומרכוס ראשפורד מושעים ולא ישחקו, אבל נדמה שדווקא מנצ'סטר יונייטד בפורמה טובה אחרי שלושה ניצחונות רצופים כולל 0:3 על יאנג בויז באלופות. מוריניו שיבח את יכולתו של המגן הימני דיוגו דלוט הפורטוגלי ששיחק בשווייץ, אבל ייתן לו חופשה מכיוון שהוא רוצה שיחזור לשחק בשיא הכושר. על וולבס אמר מוריניו: "מנדש עשה שם עבודה טובה. הוא הביא להם צעירים מצוינים ויש להם סגל טוב מאוד".


ברייטון – טוטנהאם (19:30, ישיר בספורט1)
טוטנהאם חייבת לעצור את סדרת ההפסדים שלה, שעומדת כרגע על שלושה ברציפות. היא תחסר שוב את השוער הוגו לוריס, אבל דלה עלי חזר לאימונים וכושרו ייבחן יחד עם מוסה סיסוסקו. טובי אלדרווירלד וקיראן טריפייר חוזרים לסגל אחרי שלא היו במליאנו. בברייטון עשויים לשחק לראשונה פלורין אנדונה וחוסה איקיידרו, אבל השחקן הכי טוב שלהם, פסקל גרוס ,עדיין עשוי להיעדר. מאוריסיו פוצ'טינו טען שיכולים לפטר אותו אם ימשיך להפסיד, אבל אמר שלא יגיד מילה רעה על ההנהלה והוא מקווה שטוטנהאם תחזור לנצח.


Getting ready for the weekend. Time to put things right #COYSpic.twitter.com/kCSnDk3m26

— Jan Vertonghen (@JanVertonghen) 21 בספטמבר 2018


משחקים נוספים
פולהאם – ווטפורד (14:30)
ברנלי – בורנמות (17:00)
פאלאס – ניוקאסל (17:00)
לסטר – האדרספילד (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי