קיין: "כשאני לא כובש שואלים שאלות", רוז: "אנחנו לא עייפים"

הארי קיין
הארי קיין | Gettyimages

שביעות רצון בטוטנהאם אחרי ה-1:2 על ברייטון שקטע רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות. הקפטן שהבקיע בפנדל: "מאמין שהניצחון ישמש כמקפצה". המגן שלל את השמועות על שחיקה בסגל: "המאמן מכין אותנו בצורה טובה"

(גודל טקסט)
אנחת רווחה בטוטנהאם ביום שאחרי הניצחון 1:2 על ברייטון במשחק שקטע רצף של שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות. התרנגולים הציגו משחק עצבני מאוד ולא הפגינו יכולת מרשימה במיוחד, אבל יכולים להירגע אחרי שנצמדו במקום החמישי לארבע הגדולות. מי שכמעט קלקל להם את החגיגה היה בירם כיאל שנכנס כמחליף בדקה ה-21 ושם בכדור נהדר את אנטוני נוקהארט במצב מצוין לכיבוש שכמעט הביא לשיוויון בסיום.


מנג'ר טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו, שמח מהניצחון אך לא חסך בביקורות משחקניו על כך ששוב הסתבכו בדקות הסיום כשנוקהארט צמצם ל-2:1 בדקה ה-90 וברייטון לחצה: "רוח הקרב שהראינו היום היא זו שרציתי לראות מכל השחקנים גם במשחקים קודמים. שיחקנו טוב בחלקים גדולים של המשחק והיינו ראויים לניצחון, אבל אני מאוכזב מהסיום. זה קרה לנו גם באינטר ואסור שיקרה שוב, אם כי לפחות הפעם ניצחנו" 


כריס יוטון, מנג'ר ברייטון, טען שהפנדל אותו כבש הארי קיין שהבקיע שער שלישי העונה לא היה צריך להיפסק: "הכדור אולי פגע בידו של גלן מורי, אבל אנחנו רואים במקרים רבים כאלה שלא שורקים פנדל. לכן הייתי מתסוכל מאוד. דווקא לנו היה מגיע פנדל כשאריק דייר הכשיל לדעתי את לואיס דאנק".


That's more like it! A great performance. 3 points. Enjoy the rest of the weekend. #COYS#THFC#PremierLeaguepic.twitter.com/P6PDHuE5F7

— Harry Kane (@HKane) September 22, 2018


הארי קיין כבש לראשונה אחרי שלושה משחקי ליגה: "זה היה ברור שאם לא אצליח לכבוש שערים ימתחו עלי ביקורת. אם חלוץ לא כובש, מיד שואלים עליו שאלות. אני מאמין שהניצחון ישמש לנו כמקפצה למשחקים הבאים. הכל שייך למנטליות. כבר אמרתי בעבר שכקבוצה אנחנו יכולים לשחק טוב יותר. גם בפתיחה בשלושת הנצחונות הראשונים יכולנו להפגין יכולת טובה יותר".


דני רוז התייחס לביקורות על עייפות של שחקני טוטנהאם: "המנג'ר שלנו טוען שהכל בראש של השחקנים. הוא רואה בכל משחק מה קרה ומכין אותנו בצורה כזאת למשחק הבא. התירוץ של עייפות זה סוג של אגדה".



רוז. שלל סיפורים על עייפות (gettyimages)


בנוסף, הקיצוני יונג מין סון הכחיש מצידו את הידיעות לפיהן באיירן מינכן מעוניינת בו לחלון העברות של ינואר והוא שוקל את ההצעה. היידעות התפרסמו למרות שהוא חתם רק כעת על חוזה לחמש שנים נוספות במועדון: "אני מחויב לטוטנהאם והעתיד שלי בקבוצה הזאת. הארכתי רק עכשיו את החוזה שלי ואני חושב שאני צריך להתרכז בלתת יותר לטוטנהאם. אני מאושר בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי