גווארדיולה: "אין שחקן באנגליה עם סיומת יותר טובה מאגוארו"

פפ גווארדיולה עם סרחיו אגוארו
פפ גווארדיולה עם סרחיו אגוארו | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר סיטי שיבח את הכוכב שלו שכבש ב-0:5 על קרדיף, בהופעתו ה-300 במדי הקבוצה: "מקווים שלא יפרוש או יעזוב למועדון אחר". בנוסף לראביו, אלופת הפרמירליג תנסה לרכוש את דה יונג מאייאקס בינואר

(גודל טקסט)
יום אחרי שמנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 את קרדיף בחוץ, ונראה כאילו הסיטיזנס אף פעם לא עוצרים. ב"סאנדיי מירור" פורסם הבוקר (ראשון) שהקבוצה מסתערת על השחקנים הצעירים הטובים ביותר בשוק, למרות שהיא מועמדת לזכות השנה בכל התארים. אתמול פורסם שאדריאן ראביו בחר בסיטי על פני ברצלונה ויובנטוס שרצו אותו, והיום נכתב בעיתון שהקבוצה של גווארדיולה תנסה לרכוש בינואר הקרוב את ילד הפלא של אייאקס אמסטרדם פראנקי דה יונג. היא מוכנה להיאבק על הקשר האחורי עם ברצלונה, שרוצה אותו גם היא.


לפי הידיעה, השחקן ההולנדי מופיע גבוה ברשימה של הקבוצה לרכש והצעה של 50 מיליון ליש"ט כדי לרכוש אותו נדחתה בקיץ האחרון על ידי אייאקס שרצתה לשמור על השחקן לליגת האלופות. סיטי לא פוסלת את האפשרות לנסות לרכוש אותו שוב בינואר. פפ גווארדיולה חושב שהקישור ההגנתי של סיטי הוא נקודת התורפה שלה, מכיוון שרק פרננדיניו למעשה משחק בתפקיד. טיאגו אלקנטרה וכאמור ראביו מועמדים אף הם.


הרבה מספרים עגולים ויפים של סיטי היו אתמול במשחק. סרחיו אגוארו כבש את השער ה-205 שלו עבור הסיטי בהופעה ה-300 שלו במועדון. מאז שפפ גווארדיולה הגיע בעונת 2016/17 סיטי כבשה חמישה שערים או יותר ב-10 משחקים. גווארדיולה היה מלא שבחים לחלוץ שהאריך את חוזהו: "אין שחקן עם סיומת טובה יותר מאשר קון בליגה הזאת. אנחנו מקווים שהוא לא גמור עדיין, לא יעזוב למועדון אחר ולא יפרוש. הוא שיחק טוב מאוד, יצר הרבה מצבים וכבש. הוא חזר מהר אחרי פציעה קטנה ממנה סבל". גם קרדיף שותפה להישג של סיטי, עם מספרים שליליים. לראשונה מאז 1994 היא חטפה בבית חמישה שערים.


20 – There were 20 passes in the build-up for Riyad Mahrez's first goal for @ManCity v Cardiff; the longest move for a goal so far in the Premier League this season. Flowing. pic.twitter.com/NpnPiFdnLV

— OptaJoe (@OptaJoe) September 22, 2018


פפ נשאל האם לחזור לאמן על הקווים אחרי שהיה מושעה נגד ליון בהפסד 2:1 בליגת האלופות השפיע. "המנג'רים צריכים להיות שם כשיש לשחקנים ספק כלשהו וצריך לחזק אותם בדברים הקטנים", אמר, "זו אותה קבוצה ששיחקה נגד ליון וזו קבוצה מצוינת. כשיש תוצאות רעות אני מתקרב אליהם יותר. מגיע להם כל הכבוד כי הם עשו אותי מאושרים בשתי העונות האחרונות. אחרי התוצאה הרעה נגד ליון הגבנו באותה יכולת כמו ב-12-13 החודשים האחרונים".


סיטי ממשיכה לשחק כמו ברצלונה. 20 מסירות עברו בין שחקני הקבוצה עד לשער של ריאד מאחרז, שהיה שערו הראשון בליגה ולאחר מכן גם השלים צמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי