צפו בתקציר: ניצחון חמישי ברצף לארסנל, 0:2 על אברטון

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | AFP

התותחנים לא הרשימו, אבל לקאזט סובב לחיבורים (56) ואובמיאנג הכפיל מנבדל שלוש דקות לאחר מכן. אחרי הפתיחה הרעה אמרי כבר במקום השישי עם 12 נקודות. הטופיז נותרו ללא ניצחון באמירויות, על אף יכולת טובה

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

ארסנל שוב לא הרשימה, שוב לא נתנה הצגה, אבל שוב ניצחה. היום (ראשון) זה נגמר עם ניצחון 0:2 על אברטון באמירויות, אצטדיון בו אברטון עדיין ללא ניצחון.

והאורח דווקא שלטה במחצית הראשונה. אקס ארסנל תיאו וולקוט, יחד עם הברזיאלי ריצ'ארלסון והאיסלנדי גילפי סיגורדסון, תקפו ללא הפסקה את השער של פטר צ'ך – שחזר להרכב לאחר שנח נגד פולטבה בליגה האירופית – אך לא הצליחו להבקיע. להפסקה עלתה ארסנל שונה, שהגיעה ליותר מצבים וגם ניצלה אותם כראוי, כשבדקה ה-56 ראמזי מצא את לקאזט בתוך הרחבה והאחרון שלח כדור מושלם לחיבורים של פיקפורד. שלוש דקות חלפו ושוב ראמזי בישל, הפעם לאובמיאנג שאמנם היה בנבדל, אך הקוון לא הניף את הדגל והשער אושר. ראמזי, שהיה המצטיין בשורות התותחנים, ירד רבע שעה לסיום לאחר שנפצע, ומאותו רגע ארסנל חזרה להיות הקבוצה של המחצית הראשונה. למזלה, אברטון המשיכה להחמיץ והמשחק נגמר עם ניצחו לקבוצה הביתית.

זה כבר הניצחון החמישי ברציפו של אונאי אמרי, כולל בליגה האירופית. נראה שהמאמן הצרפתי מצא את הנוסחה לקבוצה שלו ואחרי שני הפסדים בפתיחת העונה, ארסנל נכנסה לרצף מצוין והיא כבר במקום השישי. ביום רביעי תפגוש הקבוצה הלונדונית את ברנטפורד בגביע, ולאחר מכן תיסע למשחק חוץ מסקרן בווטפורד. אם אמרי יצליח לנצח בשני המשחקים, יהיה אפשר באמת להכתיר את פתיחת העונה של ארסנל כמוצלחת.

לוקאס טוריירה. קיבל את הקרדיט בהרכב במקום גונדוזי (Gettyimages)
לוקאס טוריירה. קיבל את הקרדיט בהרכב במקום גונדוזי (Gettyimages)

הרכבים
ארסנל: פטר צ'ך, נאצ'ו מונריאל, סוקרטיס (רוב הולדינג 39), שח'ורדאן מוסטאפי, הקטור ביירין, לוקאס טוריירה, גרניט ג'אקה, ארון ראמזי, פייר אמריק אובמיאנג (אלכס איובי 69), מסוט אוזיל, אלכסנדר לקאזט.

אברטון: ג'ורדן פיקפורד, מייקל קין, קורט זומה, לוקאס דין, ג'ונג'ו קני, גילפי סיגורדסון, אידריסה גיי, טום דייוויס, תיאו וולקוט (ברנרד 72), דמיניק קלארבט-לאווין (סנק טוסון 72), ריצ'ארליסון.

מהלך המשחק
דקה 1: השופט ג'וני מוס הוציא את המשחק דרך באצטדיון האמירויות.

דקה 8: סיגורדסון פרץ והכניס כדור לוולקוט, שהיה בנבדל. ארסנל מגמגמת בדקות הפתיחה.

דקה 44: ריצ'ארליסון סיים התקפה מתפרצת נהדרת עם בעיטה שעברה סנטימטרים מעל המשקוף.

דקה 56, 0:1 לארסנל: התותחנים התעררו במחצית השנייה, לקאזט קיבל כדור מראמזי בתוך הרחבה ושלח כדור מסובב מושלם לחיבור.

השער של אובמיאנג. אם היה VAR בפרמיירליג, הוא היה נפסל (AFP)
השער של אובמיאנג. אם היה VAR בפרמיירליג, הוא היה נפסל (AFP)

דקה 59, 0:2: והנה השני. מתפרצת ל ארסנל הסתיימה בדחיקה של אובמיאנג, שהיה בנבדל אבל הדגל לא הונף והשער נרשם. ראמזי עם הבישול השני שלו.

דקה 74: ראמזי נפצע והמשחק הופסק לזמן מה, כשחודש הקשר חזר לשחק אבל ירד לאחר מספר דקות והוחלף בדני וולבק.

דקה 85: טוסון בעט כדור חזק, צ'ך הגיב נכון. דקות טובות של אברטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי