אונאי אמרי: "רציתי להוציא את לקאזט לפני שכבש"

אונאי אמרי, מסוט אוזיל
אונאי אמרי, מסוט אוזיל | Gettyimages

מנג'ר התתחנים, שסופר כבר ניצחון ליגה רביעי ברציפות אחרי ה-0:2 אמש על אברטון, סיפר כי רצה להכניס איובי לפני שהצרפתי כבש. מנג'ר הטופיז מרקו סילבה הלין על השיפוט: "השער השני הרג אותנו, איפה היה הקוון?"

(גודל טקסט)
נראה שלאט לאט, ארסנל מתחילה להתאושש. אחרי שפתחו את העונה עם שני הפסדים למנצ'סטר סיטי ולצ'לסי, התותחנים נהנו מרצף משחקים קל יותר והם כבר במרחק נקודה מווטפורד שבמקום הרביעי אשר מוליך לליגת האלופות. אתמול (ראשון) הם ניצחו את אברטון 0:2 במה שהיה ניצחונם הרביעי ברציפות בליגה. בעיתוני אנגליה העבירו ביקורת על השער השני של אובמיאנג שהיה מעמדת נבדל בדקה ה-59, מה ששוב העלה תהיות בממלכה לגבי אי השימוש של ה-VAR בפרמיירליג.


מנג'ר אברטון מרקו סילבה, התלונן על כך: "זה מתסכל לספוג שער כזה שהעלה אותם ל-2:0 כי שחקן של ארסנל היה לגמרי לבד בעמדת נבדל ברחבה וכולם ראו את זה. אני מבין שהשופט יכול לטעות כי גם אני עושה טעויות, אבל היכן היה הקוון שלו? השער הזה הרג אותנו כי בשלב זה עברנו לשליטה במשחק. הם כבשו שער גדול, אבל אנחנו התחלנו להתאושש וקיווינו להשוות ל-1:1, אבל השער הזה גמר אותנו".


סילבה אולי צודק, אבל ארסנל עדיין היתה טובה יותר. אוניי אמרי הודה בסיום שעמד להחליף את אלכסנדר לאקזט שכבש בדקה ה-56 רגע לפני שכבש את הראשון. "רציתי להכניס את אלכס איובי כדי להכניס רוח חדשה ליכולת של הקבוצה ואז לאקזט כבש. רציתי עוד שחקן עם יכולת אישית בכדי לעשות שינוי, אבל אחרי השער שכבש שיניתי את דעתי".


MIRROR SPORT: PogBore #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/JiXC6i9q1u

— Helen Miller (@MsHelicat) 23 בספטמבר 2018


ג'ון קרוס כתב ב"מירור" כי המהפיכה של אמרי מתחילה לקבל צורה, אבל הקבוצה חייבת תודה דווקא לשחקן הכי ותיק בסגל, פטר צ'ך בן ה-36 שדווקא העונה נראה בקו עלייה וקיבל היום ציון 9. "הביאו לו את ברנד לנו והוא התחיל להרגיש שהקרקע בוערת מתחת לרגליו וזו אחת הסיבות שהוא לפתע חוזר לימים הגדולים שלו בצ'לסי. ואכן מי שהיה השחקן הבולט בארסנל הוא צ'ך שחזר להרכב אחרי שברנד לנו שיחק נגד וורסקלה בליגה האירופית.


הצ'כי הוותיק היה במיטבו כמו בימיו הגדולים, ביצע סדרה של הצלות מדהימות ושמר על רשת נקייה. מאמנו אמרי אמר עליו: "הוא נמצא ביכולת מושלמת והיום הוא הוכיח מה הוא יכול לעשות. זה ניצחון חשוב מאוד עבורנו אחרי הפתיחה הגרועה". בלם ארסנל סוקרטיס, נאלץ לצאת בגלל פציעה בברכו כבר בדקה ה-38 ויעבור היום בדיקות כדי לבדוק את מצבו.



צ'ך. הופעה נהדרת שלו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי