שפל חדש: לוריס קאריוס נבחר לשוער הגרוע ביותר לשנת 2018

קאריוס
קאריוס | AFP

שוער ליברפול שאיבד לקבוצתו כמעט במו ידיו את גמר ליגת האלופות זכה בתואר המפוקפק המוענק על ידי "מארקה" כל שנה במקביל לטקס "The Best" של פיפ"א. אוזיל, סניידר וסאנצ'ס נכללו ב-11 הגרועים ביותר

(גודל טקסט)
העיתון "מארקה" ערך זו השנה שנייה ברציפות בחירה במקביל לטקס "דה בסט" של פיפ"א, ובחר מי היו ה-11 הגרועים של השנה בכדורגל העולמי. לתפקיד השוער נבחר כמובן לוריס קאריוס, שוער ליברפול שפישל בענק בגמר ליגת האלופות בהפסד לריאל מדריד.


בהגנה מופיעים הרכש השבדי של מנצ'סטר יונייטד ויקטור לינדהולף, שנבחר לפלופ של העונה בהגנה. בקישור הקשר הכי גרוע נבחר ווסלי סניידר מניס הצרפתית ושחקן ההתקפה הכי גרוע הוא אלכסיס סאנצ'ס מריאל מדריד. ב"מארקה" אולי לא רצו לבחור שחקן לשעבר של ריאל מדריד, אבל גם אלברו מוראטה היה מועמד רציני לתואר.


ה-11 הכי גרועים שנבחרו הם: שוער: לוריס קאריוס (ליברפול/בשיקטאש); הגנה: ויקטור לינדהולף (מנצ'סטר יונייטד), לאורנדו בונוצ'י (יובנטוס/מילאן), בנדיקט הובדס (יובנטוס/לוקומוטיב מוסקבה); קישור: מסוט אוזיל (ארסנל), ווסלי סניידר (ניס/אל ג'ארפה), גאנסו (סביליה/אמייו), טימואה בקאיוקו (צ'לסי/מילאן). התקפה: אלכסיס סאנצ'ס (מנצ'סטר יונייטד), קלצ'י איהנאצ'ו (לסטר) ולוסיאנו וייטו (ולנסיה/פולהאם).


Sabemos quiénes son los mejores pero… ¿y los peores? Conoce #TheWorsthttps://t.co/UxA2r168Lh

— MARCA (@marca) September 25, 2018


לקרב הסופי על "תואר" מאמן הכי גרוע הגיעו שלושה מועמדים: חורחה סמפאולי (ארגנטינה), פראנק דה בור (קריסטל פאלאס) ו-וינצ'נזו מונטלה (מילאן ו-סביליה). תצוגת השיפוט הגרועה ביותר ניתנה לספרדי הרננדס הרננדס בסופר קלאסיקו ב-6 מאי ושחקני הרכש הגרועים ביותר הם לאונרדו בונוצ'י (מילאן), בנדיקט הובדס (יובנטוס), פרננדו יורנטה (טוטנהאם), טימואה באקיוקו (צ'לסי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי