צפו: שער מרהיב של הזאר קבע מהפך ו-1:2 על ליברפול בחוץ

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

רגע לפני הקרב ביניהן בליגה, הפסד בכורה לקלופה העונה. הבלגי שעלה מהספסל ניצח את המשחק עם שער במבצע אישי ענק. סטארידג' כבש ראשון לאדומים בחצי מספרת, אמרסון השווה זמנית. צפו ב-1:3 של ארסנל

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)
לפני קרב הצמרת ביניהן בליגה בסוף השבוע, צ'לסי יכולה להיות אופטימית אחרי שניצחה 1:2 את ליברפול באנפילד אחרי מהפך במסגרת הסיבוב השלישי בגביע הליגה, ולמעשה הנחילה למייטירדס הפסד ראשון במשחק רשמי מאז גמר ליגת האלופות.


שתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות שלא נוצלו, רק ובדקה ה-59 זה סוף סוף קרה. נאבי קייטה בעט בעוצמה לשער ונהדף על ידי ווילי קבאז'רו. למזלה של ליברפול דניאל סטארידג', שרק מוקדם יותר החמיץ ברשלנות מול השוער הארגנטינאי, היה במקופ כדי לבעוט את הריבאונד בחצי מספרת לרשת ולקבוע 0:1.

הבלוז לא ויתרו ובדקה ה-79 סימון מיניולה הדף רע כדור שהגיע לאמרסון, והברזילאי השווה ל-1:1. שש דקות לאחר מכן הגיע המהפך כשאדן הזאר, שנכנס כמחליף בתחילת המחצית השנייה, התגבר על הגנת ליברפול במבצע אישי אדיר והכניס בקלות את השוער הבלגי כדי לקבוע 1:2 שנשמר עד הסיום, וקבע ניצחון כחול רק לפני קרב הצמרת בליגה.


ארסנל – ברנטפורד 1:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

התותחנים לא התקשו יותר מדי מול הקבוצה בליגת המשנה ורשמו ניצחון שישי (!) ברציפות בכל המסגרות. זה התחיל עם שער של דני וולבק כבר בדקה החמישית אחרי הרמה של מתיאו גנדוזי, ובדקה ה-37 השלים החלוץ האנגלי צמיד והוריד את ארסנל להפסקה ביתרון כפול. אלן ג'אדג' אומנם צימק בדקה ה-58, אך שער שלוש דקות בתוספת הזמן של אלכסנדר לקאזט קבע את תוצאת המשחק.

⚽️⚽️ @DannyWelbeck
⚽️ @LacazetteAlex

Bring on the next round of the @Carabao_Cup

#CarabaoCuppic.twitter.com/Njwavt62sn

— Arsenal FC (@Arsenal) September 26, 2018


טוטנהאם – ווטפורד 2:4 בפנדלים (2:2 בסיום 90 דקות). לחצו כאן וצפו בתקציר
התרנגולים, שנמצאים בתקופה לא יציבה, נזקקו לפנדלים כדי לעבור את ווטפורד המפתיעה. איסאק סקסס (46) העלה את האורחת ליתרון, אבל דלה עלי (82) ואריק לאמלה (86) הפכו בדקות הסיום וטוטנהאם היתה בדרך לניצחון. אלא שאטיין קאפו כבש מחוץ לרחבה בדקה ה-89 ושלח את הקבוצות לדו-קרב פנדלים. שם הונג מין סון, לאמלה ויורנטה הבקיעו בעוד אצל ווטפורד סקסס ויוז בעטו נכון אבל קאפו וקוינה החמיצו ודלה עלי עם פנדל מוצלח שני שלו במשחק שלח את טוטנהאם לסיבוב הבא.


תוצאות נוספות
ווסטהאם – מקספילד 0:8
(מיקאיל אנטוניו 29, רוברט סנודגראס 32, 60, לוקאס פרס 39, ראיין פרדריקס 51, אנג'לו אוגבונה 54, גריידי דיאנגאנה 67, 82)


נוטינגהאם פורסט – סטוק סיטי 2:3
(בן אוסבורן 19, דריל מרפי 40, ג'ו לולי 50/ בניק אפובה 60, סאידו בראהינו 83)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי