ראמזי לא לחץ את ידו של אמרי כשהוחלף. יעזוב בינואר?

ארון ראמזי
ארון ראמזי | Gettyimages

ימים לא קלים עוברים על הקשר הוולשי, שהמו"מ להארכת חוזהו בארסנל פוצץ וגם אתמול לא הציג יכולת משכנעת בניצחון על ווטפורד. בסוף העונה יהיה שחקן חופשי וליברפול ויובנטוס כבר הביעו בו עניין

(גודל טקסט)
האם ארון ראמזי יעזוב את ארסנל כבר בינואר? בנוסף לעובדה של שהמו"מ של הקשר עם המועדון על המשך דרכו הופסק, הוולשי לא נמצא ביחסים טובים עם המאמן אונאי אמרי אחרי שאתמול הוחלף בניצחון 0:2 של ארסנל על ווטפורד, וקבוצות כמו ליברפול ויובנטוס הביעו בו עניין. ראמזי נראה מתוסכל כשלא הצליח לעשות את ההבדל במגרש למרות שחזר להרכב הקבוצה, הוחלף בדקה ה-64 באלכס איוובי ולא לחץ את ידו המושטת של המאמן הספרדי כשירד לספסל. הסופו של דבר התותחנים הסתדרו בלעדיו ושני שערים בדקות הסיום הובילו אותם לניצחון שביעי רצוף בכל המסגרות.


ימים לא קלים עוברים על ראמזי בארסנל, וכשהוחלף הוא לא הסתיר את התסכול ואפילו לא הסתכל לכיוונו של אמרי. הקבוצה הלונדונית הציעה לו חוזה חדש בשכר שבועי של 250 אלף ליש"ט, אבל חזרה בה לפני כמה ימים. המאמן חזר על דבריו בעבר בנוגע לכך שהוא אוהב כששחקן לא מרוצה שהוא מוחלף: "אני רוצה לראות שהשחקנים שלי נאבקים על כל כדור והייתי מרוצה מאוד מאיוובי. רציתי שיתקרב לרחבה ויהיה יותר אגרסיבי. השחקנים שלנו היו מעט עצבניים בחצי הראשון". ארסנל קרובה מאוד לארבע הגדולות ומדורגת חמישית אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים. יחד עם זאת, המאזן של אמרי דומה לזה של ארסן ונגר לפני שנה, כשגם המנג'ר הצרפתי היה אז במקום החמישי וצמוד מאוד לרביעייה הראשונה.


באשר לראמזי, לפי "סאנדיי מירור" ליברפול כאמור תחדש את העניין בו בינואר הקרוב אחרי שרצתה את "רמבו" בקיץ האחרון. גם יובנטוס מעוניינת בו בהמלצת איבן גזידיס שהיה יו"ר ארסנל ויתחיל לעבוד ב"גברת הזקנה" בדצמבר הקרוב. לעיתון נודע שהוולשי מעדיף לשחק במדי ליברפול ולעשות את אותו מעבר שעשה אלכס אוקסלייד-צ'מברליין שגילה יכולת טובה במדי המייטירדס עד שנפצע. במידה שחוזהו לא יוארך, יוכל ראמזי לעבור בקיץ הקרוב בהערב חופשית לכל קבוצה שירצה, למרות שלפי הדיווח ארסנל תעדיף למכור אותו בינואר כדי להכניס כסף למועדון. במחזור ה-11 ארסנל תארח את ליברפול במה שיהיה מבחן רציני לגבי יכולתה האמיתית העונה.


EXCLUSIVE: Aaron Ramsey wanted by Liverpool after Jurgen Klopp's side failed with surprise summer bid https://t.co/Na3Q8N1SKepic.twitter.com/hKI3iA15GU

— Mirror Football (@MirrorFootball) September 30, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי