מוריניו: "היכולת לא טובה, אבל הפסדנו רק משחק בית אחד"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

למאמן יונייטד נגמרים התירוצים והוא חייב לנצח בבית את הקבוצה החלשה (שבת 19:30, ספורט1): "הם מאורגנים מול הגדולות. יהיה רע אם לא ננצח משחק חמישי ברצף". מוקדם יותר: הארי קיין ירצה להבקיע גם מול קארדיף

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד תעמוד במוקד משחקי מחר (שבת) בפרמיירליג, כאשר תארח את ניוקאסל למשחק המרכזי. טוטנהאם תנסה להתאושש מההפסד לברצלונה באלופות על חשבון קרדיף ו-ווטפורד תנסה להמשיך לתת פייט על אחד מארבעת המקומות הראשונים נגד בורנמות'.


מנצ'סטר יונייטד – ניוקאסל (19:30, שידור ישיר בספורט1)
מנצ'סטר יונייטד הפסידה לניוקאסל רק במשחק אחד מתוך 36 האחרונים באולד טראפורד, אבל זו'זה מוריניו של התקופה האחרונה מסוגל להפוך את זה לשניים. הוא זקוק לניצחון כמו אוויר לנשימה ומהבחינה הזו העימות עם המאגפייז הגיע לו ממש בזמן. אשלי יאנג יתמודד על מקום בהרכב לאחר שחזר מפציעה מול ולנסיה. פיל ג'ונס, אנדראס פאריירה ודיוגו דאלוט גם הם מקווים לשחק. בניוקאסל, דיאנדרה ידלין יעבור כנראה מבחן כשירות.


ז'וזה מוריניו הכריח את העיתונאים להגיע בשעה 8 בבוקר למסיבת העיתונאים, שהוקדמה בחמש שעות. האם זו הנקמה של מוריניו באנשי התקשורת, שכותבים ללא הרף שהוא יפוטר עקב הפתיחה הכי גרועה מזה 29 שנה במועדון? יונייטד לא ניצחה באולד טראפורד ממחזור הפתיחה ואם היא תסיים משחק חמישי ברציפות בכל המסגרות ללא ניצחון זה יהיה הרצף השני שלה מאז 1999.


מוריניו.
מוריניו. "זקוקים לנקודות שאיבדנו" (AFP)


מוריניו הודה: "אם לא ננצח, זה כבר יהיה משחק חמישי ללא ניצחון וזה לא טוב. אני מודה שהיכולת שלנו לא מספיק טובה. אנחנו יכולים להשתפר וכדי לעשות זאת אנחנו זקוקים לנקודות שאיבדנו בשני המשחקים האחרונים". מוריניו הודה שיש סיבות רבות לחוסר ההצלחה, אבל לא פירט. המיוחד סירב להגיב לשאלה המעצבנת האם הוא יכול להבטיח לאוהדים שהוא עושה הכל להפוך את המצב.


על ניוקאסל: "יש להם מאמן טוב מאוד והם תמיד מאורגנים. התוצאות העונה מול הגדולות לא נתנו להם אולי נקודות, אבל היו צמודים ולכן מצפה לנו משחק קשה".


העתיד של יונייטד: "אני יודע שהטבלה בתחילת אוקטובר לא משקפת בהרבה ליגות מה יהיה המצב בחודשים הבאים. אל תשכחו שהפסדנו רק משחק אחד בבית כל העונה שעברה ורק משחק אחד העונה, אבל זה נכון שלא ניצחנו גם בבית במשחקים האחרונים".


The boss is intent on bringing "the happiness of a win" back to Old Trafford on Saturday. #MUFC

— Manchester United (@ManUtd) 5 באוקטובר 2018


ניוקאסל לא ניצחה עדיין העונה, שבעה מחזורים מהפתיחה. רק בעונות 1898/9 (10 משחקים רצופים) ועונת 2015/16 (שמונה משחקים) היה להם רצף גרוע יותר.


טוטנהאם – קרדיף (17:00, שידור ישיר בספורט2)
התרנגולים, המדורגים במקום הרביעי, מקווים שההפסד 4:2 לברצלונה בליגת האלופות לא יגרום לאפקט פסיכולוגי שלילי. הם אמורים לחלוף בקלות על פני קרדיף שמדורגת במקום הלפני אחרון עדיין ללא ניצחון ליגה. טוטנהאם תצטרך להמשיך להסתדר בלי דלה עלי, כריסטיאן אריקסן, יאן ורטונחן, סרג' אורייר ומוסה דמבלה, כולם פצועים. הוגו לוריס, שלא הבריק נגד ברצלונה, חוזר לשער טוטנהאם גם בפרמיירליג אחרי שהתאושש מפציעה. זה הולך להיות ללא ספק מבחן קשה לטוטנהאם אחרי ההפסד באלופות ועם הרכב חסר שחקנים יצירתיים, אולי חוץ מאריק לאמלה. טוטנהאם לא הפסידה שבעה משחקים רצופים נגד קרדיף. עוזר המאמן חסוס פרס קיים את מסיבת העיתונאים ואמר בקשר לפציעה של ורטונחן: "זה נראה לא טוב. הוא שיחק איתה פצוע כי חשב שקיבל רק מכה. ייתכן שיהיה בחוץ שישה שבועות ויותר".


הארי קיין מקווה לכבוש נגד קרדיף, הקבוצה היחידה מהפרמיירליג שהוא לא כבש נגדה מכיוון שלא שיחקה בליגה בעונה שעברה. הקבוצה הוולשית ספגה 16 שעירם מתחילת העונה, מה שהופך אותה לקבוצה בעלת ההגנה הגרועה ביותר בפרמיירליג. קיין מקווה שיוכל להבקיע מולם גם בלי עזרה של שחקני הקישור אריקסן ודלה עלי. הקבוצה נגדה כבש הכי הרבה בליגה היא לסטר (11 שערים).


יתר המשחקים
ווטפורד – בורנמות' (17:00)
ברנלי – האדרספילד (17:00)
קריסטל פאלאס – וולבס (17:00)
לסטר – אברטון (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי