קלופ לפני משחק העונה: "פפ המאמן הטוב בעולם"

פפ גווארדיולה ויורגן קלופ
פפ גווארדיולה ויורגן קלופ | Gettyimages

מנג'ר ליברפול מפרגן לעמיתו ממנצ'סטר סיטי לקראת המשחק ביניהם הערב (18:30, שידור חי בספורט1). ראחים סטרלינג צפוי לפתוח בהרכב מול האקסית. צפו בכתבה של שרון דוידוביץ'

(גודל טקסט)
המשחק בין ליברפול למנצ'סטר סיטי יהיה אחד החמים העונה ממילא במפגש הענקיות של הפרמיירליג באנפילד (18:30, שידור ישיר בספורט1), אבל פפ גווארדיולה דאג להכניס קצת מוטיבציה דווקא במו סלאח חלוץ ליברפול שלא נהנה בינתיים מפתיחה טובה של השנה. 


כשנשאל האם אפשר להשוות את סלאח לסרחיו אגוארו אמר פפ: "סלאח צעיר מאגוארו והעונה שעברה היתה השנה הראשונה שלו בפרמיירליג אחרי ששיחק בעבר בצ'לסי כך שנצטרך לראות בעתיד. מישהו שכובש קרוב ל-50 שערים בעונה יש לו כישרון, אבל כדורגל הוא עניין של עליות וירידות. גם סרחיו אגוארו סבל מבצורת פה ושם, אבל הוא כובש המון כבר שמונה תשע עונות. בוא נראה את סלאח עושה אותו דבר ב-7-8 השנים הבאות". אגוארו כבש עד כה העונה 8 שערים ב-10 משחקים בכל המסגרות. סלאח 3 ב-10 משחקים. 


ראחים סטרלינג חוזר לאנפילד בה שיחק בעבר והאוהדים שונאים אותו. במשחק האחרון באנפילד באלופות הוא לא עלה לשחק. "זו לא פעם ראשונה שהוא ישחק באנפילד. בשנה שעברה הוא לא שיחק מסיבה טקטית. רציתי לתקוף יותר עם קייל ווקר באגף ימין". 


34 – Raheem Sterling has been directly involved in 34 Premier League goals since the start of last season (22 goals, 12 assists), a haul bettered only by Mohamed Salah (46) and Harry Kane (38). Pivotal. pic.twitter.com/YCIZK85k1h

— OptaJoe (@OptaJoe) 29 בספטמבר 2018

 
 

יורגן קלופ מצידו פיזר מחמאות בענק לפפ: "הוא מאמן מיוחד מאוד. אין לי ספק שהוא המנג'ר הכי טוב בעולם. אני רואה את הקבוצה שלו משחקת ויודע שהם מיוחדים. לא שמעתי על מאמן אחר שהתקרב לפפ מאז שהוא החל לאמן. אנחנו מנסים לעשות זאת עכשיו".


יורגן קלופ לעומת פפ ניסה להראות שהוא ג'נטלמן אמיתי והביע משאלה שקווין דה בריינה הפצוע שחזר לאימונים ישחק מולו. "במאה אחוז לא איכפת לי שישחק נגדנו. אני מאוד אוהב את השחקן הזה, את הגישה והכישרון שלו ואת קבלת ההחלטות שלו. הוא משתמש ביכולות הנכונות תמיד ברגע הנכון. גם דויד סילבה כזה. דה בריינה בן 27 והוא בגיל שהוא יכול עוד להשתפר והוא גם בחור מקסים. מפתיע שהוא התאושש מהר כל כך מהפציעה. אני רוצה לשחק נגד הקבוצה הכי חזקה של פפ. חוץ מזה אם אליקאיי גונדואן כשיר הוא יכול להיכנס לנעליים שלו בקלות. אני מכיר אותו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי