הזאר: "לא אשקר, לשחק בריאל מדריד זה חלום ילדות שלי"

אדן הזאר, אלברו מוראטה
אדן הזאר, אלברו מוראטה | AFP

כוכב צ'לסי התייחס לעתידו אחרי ה-0:3 על סאות'המפטון, הפך למלך השערים וטען: "יודעים כמה קשה לזכות באליפות, מוקדם לדבר". שער בכורה לבארקלי שזכה לשבחים, סארי: "אנחנו צעד מאחורי סיטי וליברפול"

(גודל טקסט)
צ'לסי היתה המנצחת הגדולה של התיקו 0:0 באנפילד בין ליברפול למנצ'סטר סיטי, בזכות חלוקת הנקודות נצמדה לשתי הראשונות כשכעת לשלותן 20 נקודות ואחריהן ארסנל וטוטנהאם עם 18 כל אחת. צ'לסי עשתה את שלה עם ניצחון 0:3 בסאות'המפטון והפגינה משחק מצוין, בעיקר שוב בזכות אדן הזאר ורוס בארקלי, כל אחד מהם כבש ובישל.


"דיילי מייל" פרסם תרשים של השער שלישי שכבש אלברו מוראטה – שמתחיל להתאושש מהתקופה הרעה עם שער שני רצוף בכל המסגרות – ומסתבר שהיו 31 מסירות שקדמו לשער. מדהים. העיתון קבע: "צ'לסי מסתמנת כאלופת המסירות בליגה". עובדה נוספת – כל עשרת שחקני השדה של הקבוצה היו מעורבים במסירות.


אדן הזאר שמוביל את טבלת הכיבושים עם שבעה שערים אמר בסיום: "מוקדם מדי לדבר על זכייה באליפות. אנחנו יודעים עד כמה קשה לזכות בתואר, אבל זה טוב להיות למעלה. אנחנו נהנים לשחק טוב תחת סארי ולכבוש שערים. אני לא חושב שאני משחק טוב יותר. אני משחק טוב כי אנחנו משחקים טוב כקבוצה".


בתקשורת העולמית צוטט היום הבלגי בנוגע לעתידו: "ריאל מדריד היא המועדון הטוב בעולם. לא אשקר, לשחק בריאל מדריד הוא החלום שלי מאז הייתי ילד. נראה. אני לא רוצה לדבר על זה כל יום. אין לי זמן, אבל אדבר על העתיד שלי בקרוב. בראש שלי, לפעמים אני קם בבוקר וחושב שאני רוצה ללכת. לפעמים אני חושב שאני רוצה להישאר. זו החלטה קשה. זה העתיד שני. אני בן 27 ואהיה בן 28 בינואר. בנוסף, כשיש חלום אתה רוצה שהוא יתגשם. כמו שאמרתי הרבה פעמים, אם אעזוב אהיה שמח, ואם אשאר אהיה שמח".



"אני משחק טוב כי אנחנו משחקים טוב כקבוצה". הזאר (AFP)

 

חוזהו של כוכב צ'לסי יסתיים בקיץ הבא, ואפשר לראות בדבריו רמז לבאות, בין אם מדובר ברצון לעבור לריאל מדריד, או לקבל חוזה משודרג בסטמפורד ברידג'. כבר בקיץ האחרון, במהלך המונדיאל ואחריו, קושר הזאר לא מעט למעבר לאלופת אירופה. הכוכב הבלגי התבטא כבר בנושא כשאמר "אולי הגיע הזמן לעשות שינוי ולחוות משהו חדש, אתם כבר יודעים מה היעד המועדף עליי". שוער הבלאנקוס בהווה שמשחק עם הזאר בנבחרת ובעבר בצ'לסי, טיבו קורטואה, אמר גם הוא בקיץ: "אדן צריך להיות איתי תמיד. לאן שאגיע, אביא איתי אותו, והוא ייקח אותי איתו תמיד".



נבחרת אנגליה גם חייבת למאוריציו סארי שאושש את רוס בארקלי, שחקן אברטון לשעבר שנחשב להבטחה גדולה, אבל סידרת פציעות הובילה לכך שמיעט לשחק למעלה משנה. גארת' סאות'גייט זימן אותו לנבחרת למשחקים מול קרואטיה וספרד בליגת האומות והוא הוכיח אתמול למה עם שערו הראשון במדי הבלוז. סארי שיבח אותו בסיום: "יש לו מנטליות להיות שחקן גדול. יש לו איכויות גדולות פיזית וטכנית. הוא כעת משתפר גם ברמה הטקטית. הוא יכול להיות שחקן חשוב מאוד בנבחרת. הוא משתפר כל הזמן ואני מאוד שמח עבורו על הבישול והשער. דיברתי איתו על כל האיכויות שלו מהיום הראשון".  אגב, בארקלי הוא האנגלי הראשון לפי אופטה מאז פרנק למפארד שכבש ובישל שער באותו משחק עבור צ'לסי מאז דצמבר 2013.


גם סארי טוען שצ'לסי לא ברשימת המועמדות לרוץ לאליפות, אבל נראה שהוא רק מנסה להוריד את גובה הציפיות: "זה נשאר כמו שאמרתי לפני שבוע. ליברפול וסיטי מועמדות לתואר ואנחנו צעד אחד מאחוריהן. אנחנו מנסים כעת לצמצם את הפער, אבל לא יודע אם זה יהיה אפשרי העונה".



בארקלי. שער בכורה במדי הבלוז (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי