דיווח: מוריניו התייעץ עם פוגבה במחצית המשחק מול ניוקאסל

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

סאן הבריטי טוען שעל אף מערכת היחסים המורכבת בין השניים, המנג'ר התייעץ עם הצרפתי בהפסקה בנוגע לשינויים הכרחיים בקבוצה לפני המהפך הגדול מול המגפייז: "פתחנו את הלב ודיברנו, התוצאה הייתה קאמבק אדיר שלנו"

(גודל טקסט)
מערכת היחסים בין פול פוגבה לז'וזה מוריניו היא אולי מהמורכבות והמעניינות בין שחקן למאמן שזכורה לחובבי הכדורגל בשנים האחרונות. השניים חוו העונה עליות וירידות כשלצד שבחים שאמר מוריניו על הצרפתי והענקת סרט הקפטן בתחילת העונה, השניים התעמתו ועקצו האחד את השני בכלי התקשורת, כולל עימות מצולם במהלך אימון ושלילת סרט הקפטן חזרה מהצרפתי על ידי מוריניו.


אחרי הניצחון הענק 2:3 על ניוקאסל הודות לקאמבק אדיר במחצית השנייה, עולה כי השניים שיתפו פעולה לשם שינוי בחדר ההלבשה. לפי סאן, הקבוצה ירדה שבורה למחצית אחרי שפיגרה 2:0 מול המגפייז, אבל אז הגיע השינוי. במהלך המחצית, הסיט מוריניו את סקוט מקטומני לעמדת בלם אחרי שהוציא את אריק באיי, אבל הסקוטי הצעיר שמעולם לא שיחק בעמדה זאת נכנס ללחץ ועשה טעויות. לפי העיתון, מוריניו התייעץ עם פוגבה באשר לחילופים אפשריים כגון הכנסתו של מרואן פלאיני .


Crunching the numbers on @PaulPogba's Man of the Match performance against Newcastle…

— Manchester United (@ManUtd) 7 באוקטובר 2018


המיוחד לא אישר לגמרי את הסיפור, אבל רמז לכך כשאמר: "במהלך המחצית פתחנו את הלב שלנו ודיברנו על שינויים טקטיים לשתי דקות. לאחר מכן, דיברנו שמונה דקות על דברים אחרים שחשבתי שיתנו לשחקנים יותר חופש משחק במחצית השנייה והתוצאה היתה קאמבק אדיר וניצחון. זה היה פשוט מדהים".


לדברי סאן ועיתונים אחרים, פוגבה לקח את רשות הדיבור אחרי שמוריניו שאל לדעתו והיה הדובר המרכזי עם השחקנים במחצית. "היינו צריכים לשחק מאחורה עם כדורגל טכני ולכן השתמשנו בפוגבה כקשר אחורי במחצית השנייה", אמר מוריניו. התוצאה היתה שהצרפתי, שגם נבחר לאיש המשחק, עזר מאוד למאמנו ואולי אף מנע את פיטוריו. כעת נשאלת השאלה אם השניים יצאו לדרך חדשה ויעלו את קבוצתם על מסלול הניצחונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי