מוריניו עקב אחרי מילינקוביץ' סאביץ' ומילנקוביץ' בניצחון של נבחרת סרביה

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'
סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' | AFP

המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד הגיע לאצטדיון בחשאי כדי להתרשם מהקשר והבלם המשחקים בסרייה A ב-0:2 על מונטנגרו בחוץ. שחקן לאציו שחידש חוזה בקבוצה עד 2023, עשוי לעלות למועדון הבריטי כ-150 מליון ליש"ט

(גודל טקסט)
מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, צפה בניצחון 0:2 של נבחרת סרביה על מונטנגרו בחוץ במסגרת ליגת האומות, אלכסנדר מיטרוביץ' כבש את שני השערים במשחק. לפי ההערכות הוא עקב ביציע אחרי שני שחקני נבחרת סרביה: סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' מלאציו שבישל את אחד השערים במשחק וגם אחר בלם פיורנטינה ניקולה מילנקוביץ'.


כפי שפורסם באנגליה מנצ'סטר יונייטד הבטיחה למוריניו רכש בינואר אחרי שכמעט ולא התחזקה בתחילת העונה. מילינקוביץ' סאביץ' חזק בתוכניות שלו, אבל הסרבי מועמד בכיר של לא מעט קבוצות גדולות ברחבי היבשת. מוריניו ניסה לשמור על פרופיל נמוך באצטדיון וישב ליד המנהל הספורטיבי לשעבר של ריאל מדריד פרדראג מיאטוביץ'. מילינקוביץ' סאביץ' האריך חוזה רק לפני שבוע בלאציו עד 2023 כך שהמועדון מבירת איטליה יוכל שוב לדרוש עליו לפחות 150 מיליון ליש"ט בינואר הקרוב.


Nations League results and round-up: Jose Mourinho sees Serbia win | Football News https://t.co/QfvxZmTLhHpic.twitter.com/zPryPTTvDq

— Andaz TV (@andaz_tv) October 12, 2018


לפי הדיווחים מוריניו פקח עין גם על בלם פיורנטינה ניקולה מילנקוביץ'. הפורטוגלי רוצה לחזק את מרכז ההגנה של ה"שדים האדומים" יותר מכל דבר אחר ומילנקוביץ' בן ה-21 מגלה העונה יכולת טובה במרכז ההגנה של הסגולים. הוא נרכש לפני שנתיים מפרטיזן בלגרד.



 ניקולה מילנקוביץ' מומעד לחזק את קו ההגנה של מנצ'סטר יונייטד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי