אתלטיקו רוצה את פברגאס, קוסטה: "הייתי מחתים אותו עכשיו"

ססק פברגאס עם דייגו קוסטה
ססק פברגאס עם דייגו קוסטה | Gettyimages

מעמדו של הקשר הספרדי, שעדיין לא שותף באף משחק בפרמיירליג העונה, נמצא בירידה חדה: "מרגיש שעדיין יש לי הרבה מה לתרום". החלוץ ששיחק איתו בשורות הבלוז: "הוא נתן לי חיים כששיחקנו ביחד"

(גודל טקסט)

האם ססק פברגאס בדרך חזרה לספרד? בתקשורת האנגלית טוענים היום (שבת) שאתלטיקו מדריד מעוניינת לצרף את קשר צ'לסי, שחוזהו בלונדון יסתיים בתום העונה הקרובה. הקשר, שעדיין לא שותף באף משחק ליגה של הבלוז העונה, סבל מפציעה אך מאז ששב לכשירות אינו זוכה לקרדיט מהמאמן מאוריציו סארי והוא שוקל את המשך דרכו בקבוצה לאור הירידה החדה במעמדו וריבוי השחקנים במרכז המגרש.

לאחרונה פברגאס בן ה-31 התבטא בנושא: "אני מרגיש שעדיין יש לי הרבה מה לתרום למועדון, אבל לא אני זה שמקבל את ההחלטות". גם דייגו קוסטה, ששיתף עם הקשר פעולה בצ'לסי, התייחס לנושא בראיון שהעניק לתקשורת הספרדית: "הייתי מחתים אותו עכשיו. הכימיה שלי ושלו מעולה, הוא נתן לי חיים כששיחקנו ביחד, אבל אני לא יכול לבקש שיביאו אותו על חשבון שחקנים אחרים שהם חברים שלי באתלטיקו".

פברגאס החל את הקריירה שלו בקבוצת הנוער של ברצלונה, אך הוחתם על ידי ארסנל בספטמבר 2003 ושיחק במדיה שמונה עונות בהן זכה בגביע האנגלי ובמגן הקהילה. ב-2011 הקשר שב לקבוצת נעוריו ובתום שלוש עונות בברצלונה הוא חזר ללונדון, הפעם לצ'לסי – במדיה הוא משחק בארבע השנים האחרונות.


ישוב לספרד? ססק פברגאס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי