"וירוס פיפ"א" הכה בליברפול: מאנה בספק, סלאח ייעדר?

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | AFP

הקשר הסנגלי שבר את האגודל באימון נבחרתו וייבדק כשישוב לאנגליה, לא ברור אם יהיה כשיר להאדרספילד בשבת (19:30 בספורטHD1). מסתמן שהכוכב שנפגע במצרים יזכה למנוחה, ואן דייק יהיה כשיר

(גודל טקסט)
זוכרים את "וירוס פיפ"א", הכינוי שהדביקו בספרד לגל הפציעות עקב משחקי הנבחרות? אז כעת הסובלת העיקרי ממנו היא ליברפול, שבמהלך הפגרה קיבלה בחזרה שלושה שחקנים שיצאו כשירים וחזרו פצועים – מוומד סלאח, וירג'יל ואן דייק וכעת גם סאדיו מאנה.


אחרי שסלאח נפגע בסוף השבוע וכבר חזר לאנגליה לצורך טיפולים ו-ואן דייק שוחרר ממחנה נבחרת הולנד אחרי ששיחק וכבש ב-0:3 על גרמניה, מאנה הוא השחקן השלישי של ליברפול שנפצע. הסנגלי שבר את האגודל בידו השמאלית באימון סנגל ולא ישחק מול סודאן במשחק של מוקדמות אליפות אפריקה. ניתן לשער שהסנגלי ישחק נגד האדרספילד בשבת (19:30, ישיר בספורטHD1) מכיוון שהפציעה היא בידו, לא מדובר בפציעה שמשביתה בדרך כלל, אבל קודם כל הוא ישוב לממלכה וייבדק במלווד, מתקן האימונים של ליברפול. בסנגל הוא צולם יוצא מבדיקה בבית החולים כשהוא חבוש.


במלווד מעריכים שגם ואן דייק יהיה כשיר להאדרספילד, אבל לא ישחק היום במדי הולנד במשחק הידידות נגד בלגיה. רונאלד קומאן אמר שהבלם חזר לליברפול ולמיטב ידיעתו הוא קיבל כמה ימים של חופשה כדי שיתאושש ויחלים. באשר לסלאח, בשלב זה הדעות חלוקות וייתכן שהוא יזכה למנוחה, ב"ליברפול אקו" אף דיווחו שהוא לא צפוי להתלבש למשחק. 

Sadio Mane has broken this left thumb in training with Senegal national team, his injury could get worse if he played. He's expected to miss the game vs. Sudan and Liverpool's clash against Huddersfield in the Premier League. pic.twitter.com/U8weZuucy7

— Mootaz Chehade (@MHChehade) October 15, 2018

כידוע, אחרי האדרספילד לליברפול יהיה משחק בליגת האלופות מול הכוכב האדום בלגרד ביום רביעי הבא והיא חייבת את השחקנים שלה בריאים – כך שלא מן הנמנע ששרדאן שאקירי ודניאל סטארידג' יעלו הרכב נגד האדרספילד. ליברפול תשחק בארבעת משחקיה הבאים מול שלוש קבוצות תחתית וזו הזדמנות לאגור נקודות ולחלק כוחות. המשחק היחיד הקשה יהיה מול ארסנל באמירויות. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי