מוריניו: "זו תוצאה נוראית עבורנו ופנומנלית עבור צ'לסי"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

המיוחד התאכזב מהתוצאה ב-2:2 הדרמטי מול האקסית: "היינו הקבוצה הטובה במגרש" והתייחס לתקרית בה ניסה לתקוף את עוזר המאמן של הבלוז שהתגרה בו בסיום: "הוא התנצל בפני וסלחתי לו, גם אני עשיתי טעויות פעם"

(גודל טקסט)
ה-2:2 הדרמטי בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד סיפק אמש לא מעט רגעים דרמטיים, במיוחד בשער השיוויון של רוס בארקלי בדקה ה-96 שקבע חלוקת נקודות בין שתי היריבות הגדולות ומנע מהשדים האדומים וז'וזה מוריניו ניצחון חוץ יוקרתי במיוחד נגד האקסית.


אלא שכהרגלו בקודש, שוב היה זה המנג'ר הפורטוגלי במוקד העניינים, ולאוו דווקא מהסיבות הנכונות. מיד אחרי השער בדקה ה-96, התפרץ מוריניו וניסה לתקוף את אחד מעוזריו של סארי, מרקו יאני שמו, שהתגרה בו במהלך החגיגות אחרי השער. רק התערבות של סדרנים וגורמי אבטחה מנעה עימות פיזי של ממש, אך כל הבלאגן נמשך כמעט שש דקות.


הפורטוגלי סיפר לסקיי ספורט על הזווית שלו לאירועים: "מה שקרה הוא שהעוזר של סארי השתולל מולי. סארי היה הראשון אחרי המשחק שבא אלי ואמר לי שהוא יפתור את הבעיה. אחר כך העוזר שלו הגיע אלי למשרד של סארי בו הייתי והתנצל בפני. אמרתי לו 'אם אתה באמת מרגיש שאתה מצטער אני סולח לך. אני גם עשיתי הרבה טעויות בקריירה שלי. אני לא אהרוג אותך בגלל זה". גם סארי התנצל בפני מוריניו על ההתנהגות של עוזרו ונראה שהסיפור הסתיים ברוח טובה. למרות זאת, שופט המשחק מייק דין עשוי לכלול את האירוע בדו"ח ועוזרו של סארי עשוי להענש.


"I didn't see anything on the pitch. After the match I spoke with Jose. Immediately I understood that we were wrong. I then spoke with the member of my staff and brought him to Mourinho to say sorry. I think it is finished"

– Maurizio Sarri pic.twitter.com/BW9M3lTIKD

— Footy Accumulators (@FootyAccums) 20 באוקטובר 2018


על המשחק עצמו אמר מוריניו: "זו תוצאה נוראית עבורנו. היינו הקבוצה הטובה על כר הדשא. תיקו בצ'לסי הוא תמיד תוצאה טובה, אבל לא כשאתה מוביל דקה לסיום. זו תוצאה נוראית עבורנו ותוצאה פנומנלית עבורם". רוס בארקלי שכבש את השיוויון ושער שני לקבוצה אמר: "כן, הביטחון שלי עולה ממשחק למשחק. המטרה שלנו היתה לקחת 3 נקודות, אבל איך שהמשחק התפתח, זה היה נהדר לכבוש את שער השיוויון ממש בסיום".


.@RBarkley8#CHEMUNpic.twitter.com/I3P9WfY9Ap

— Chelsea FC (@ChelseaFC) 20 באוקטובר 2018


רגע ביזארי נוסף נערך בסיום המשחק, בו מוריניו וסארי שוחחו ובמהלך השיחה נראה כי המנג'ר האיטלקי מקנח את אפו ומיד לאחר מכן שם את ידו על כתפו של מוריניו, מה שגרם לגיחוך ולספוקלציות של לא מעט גולשים. בנוס, מוריניו, שקיבל בוז מהקהל הביתי דאג לסמן לאותם אוהדים שלוש אצבעות, כזכר לשלושת האליפויות שלקח עם הקבוצה בשתי הקדנציות שלו במערב לונדון.





מוריניו מזכיר לאוהדי צ'לסי את תרומתו לקבוצה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי