מוריניו חושד: חפרפרת בחדר ההלבשה הדליפה את ההרכב לצ'לסי

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד עלול לספוג עונש הרחקה ממושך, אם ההתאחדות תחליט שיש לו אשמה גם בתקרית אחרי שער השוויון לצ'לסי * אוהדי צ'לסי לא מרוצים מהג'נטלמניות של סארי

(גודל טקסט)

אין רגע משעמם אצל ז'וזה מוריניו, המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד. לאחר שעוזר המנג'ר של צ'לסי, מרקו יאני, חגג מולו בסיום התיקו 2:2 בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד בסטמפורד ברידג', מתברר כי גם מוריניו עלול להסתבך בפרשה והשניים עלולים להיענש על התנהגות לא ספורטיבית. מורינו יידע היום אם יואשם גם בפרשה זו, אחרי שכבר נמצא אשם בקללות ושימוש בשפה לא ראויה בסיום הניצחון של מנצ'סטר יונייטד על ניוקאסל 2:3 לפני פגרת הנבחרות. מוריניו אמור להודיע עד יום רביעי להתאחדות בשעה 20:00 שעון ישראל, אם הוא מערער או מקבל את ההחלטה לגבי המשחק מול ניוקאסל.

אם ההתאחדות תחליט להעניש אותו גם על ההשתוללות שלו אחרי התיקו מול צ'לסי, מוריניו עלול לספוג עונש הרחקה מהקווים ארוך במיוחד. כל זאת מכיוון שהשופט מייק דין הכליל אותו בדיווח שלו על התקרית, שבה מוריניו רץ אחרי יאני למנהרת השחקנים וגרם  להפסקת המשחק לכמה דקות. למוריניו יש נסיבות מקילות מאוד בקשר לתקרית בשבת,  אך עדיין ניתן לטעון נגדו שלא היה צריך להגיב כפי שהגיב. תוכנית הטלוויזיה הוותיקה "מאץ' אוף דה דיי" הראתה קטע וידאו בו נראה כאמור יאני חוגג פעמיים מול מוריניו ולא פעם אחת, מה שבוודאי חימם עוד יותר את הפורטוגלי חם המזג ממילא. השופט לשעבר, מרק קלטנברג, שיבח את התפקוד של השופט דין באירועים ואמר שלדעתו מוריניו לא צריך לקבל עונש על תגובתו.  

בתוך כך "דיילי מייל" פרסם הבוקר, ששוב לא שקט ביונייטד. מוריניו חושד שיש לו חפרפרת בחדר ההלבשה ואחד השחקנים או צוות הקבוצה הדליף את ההרכב המדויק שעלה נגד צ'לסי, והוא דורש לחקור מי המדליף. בבוקר המשחק התברר למוריניו שההרכב הודלף לרשתות החברתיות והוא רוצה לדעת מי עשה זאת. הקבוצה הגיעה ברכבת ללונדון ושהתה במלון בשכונת צ'לסי. רק השחקנים והצוות המקצועי ידעו על ההרכב אותו מסר להם מוריניו באסיפה סגורה כבר ביום שישי. ההפתעה בהרכב היתה הכללתו של חואן מאטה ב-11 וכאשר הצוות של סארי שמע על כך היה לו מספיק זמן להתארגן ולא להיות מופתעים, מה שבסופו של המשחק לא עזר לאיטלקי לנצח. לפחות בפתיחת המשחק צ'לסי היתה טובה יותר והוליכה. לפי מוריניו, היא זכתה ביתרון בגלל שידעה מראש מה יהיה ההרכב של יונייטד. לפי "דיילי מייל", מוריניו אהב את המלחמה שהחזירו השחקנים במחצית השנייה לאחר שנאם בפניהם במחצית, אבל הוא מודאג מהחפרפרת בחדר ההלבשה.

בצ'לסי יש אי שביעות רצון של חלק מאוהדים מההתנהגות הג'נטלמנית שהפגין סארי, שהזמין למשרדו את מוריניו ואת עוזרו של סארי ועשה ביניהם סולחה. כמה מהאוהדים לא אהבו גם את דברי סארי אחרי המשחק, כשביקש מהם לתת כבוד גדול יותר למוריניו שזכה בשלוש אליפויות עם המועדון. סארי הוא כנראה מאמן מעולם אחר. ללא ספק, אנטוניו קונטה היה נוהג אחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי