מסוט אוזיל הפך לגרמני שכבש הכי הרבה בפרמיירליג

אונאי אמרי, מסוט אוזיל
אונאי אמרי, מסוט אוזיל | AFP

הקשר זכה לקבל את סרט הקפטן והצעיד את ארסנל ל-1:3 על לסטר, שהיה ניצחונה העשירי ברציפות בכל המסגרות והיא שוב במרחק שתי נקודות מהפסגה. בסיום צייץ: "שיחקנו כדורגל סקסי". אונאי אמרו צינן את ההתלהבות

(גודל טקסט)
ארסנל הפגינה אתמול (שני) הצגת כדורגל גדולה כשניצחה את לסטר 1:3 והוכיחה שאי אפשר למחוק אותה מרשימת המועמדות לזכות באליפות. התותחנים של אונאי אמרו שוב במרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה בזכות הניצחון השביעי ברציפות בפרמיירליג והעשירי בכל המסגרות, מדורגים במקום הרביעי בליגה שבה מפרידות שתי נקודות בין המקום הראשון לחמישי.


מסוט אוזיל, אולי אחד השחקנים המושמצים בכדורגל העולמי, בוודאי שבחודשים האחרונים, הוליך את ארסנל כקפטן, כבש את שער השוויון היקר והיה מעורב גם בשני השערים הבאים כשאת האחרון הוא אף בישל לפייר אמריק אובמיאנג. גם לחלוץ הגבוני הייתה הופעה אדירה וזאת על אף שמשחק שני ברציפות הוא עולה מהספסל – בשני המשחקים הללו הוא כבש ארבעה וגם הוסיף בישול. אוזיל שיבח את ה"כדורגל הסקסי" של התותחנים כאשר צייץ: "שיחקנו כדורגל סקסי. גאה להיות הקפטן של המועדון והקבוצה הזאת".

I think we played some sexy football tonight Proud captain of this team and this club! © #YaGunnersYa#M1Ö@Arsenalpic.twitter.com/iPFGxViAes

— Mesut Özil (@MesutOzil1088) 22 באוקטובר 2018


ארסנל כאמור ניצחה את עשרת משחקיה האחרונים והסטטיסטיקה מסקרנת למדי: היא כבשה 30 שערים וספגה 9 בלבד, כאשר הכובשים העיקרים היו אובמיאנג עם 8, אלכסנדר לקאזט 5 ואוזיל ו-וולבק 4 כל אחד. 11 כובשים בסך הכל השתתפו בחגיגה עד כה. אגב, אוזיל נרשם ככובש הגרמני המצטיין בתולדות הפרמיירליג עם 30 שערים ובכך עבר את אובה רוסלר ויורגן קלינסמן שכבשו כל אחד 29 שערים לפניו. 


אונאי אמרי אמר בסיום על אוזיל: "הוא יכול לשחק בכל משחק עם המחויבות הזאת והוא צריך לעשות את זה. אנחנו רוצים ליהנות מהכדורגל שלנו, אבל גם מעבודה קשה".


המאמן הספרדי לא היה מוכן לדבר על אפשרות של זכייה באליפות: "צריכים להיות רגועים. עבורנו לנצח את לסטר זה דבר חשוב כי הם קרובים אלינו בטבלה. אנחנו מסתכלים גם על הקבוצות שלפנינו. ליברפול, סיטי וצ'לסי. 30 הדקות הראשונות היו קשות עבורנו, אבל שלטנו במשחק. חשוב שאוזיל שיחק טוב. יש לנו חמישה קפטנים וגם לאחרים יש את היכולת הזאת להוביל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי