ראשון בחבילת הערוצים של ספורט1: ארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

התותחנים יחפשו ניצחון 12 ברציפות במשחק חוץ מול פאלאס (15:30 בספורט2). סארי לקראת ברנלי (15:30 בספורט1): "אין לי קרע עם לופוטוס צ'יק". השדים האדומים ללא אלכסיס ופלאיני מול אברטון (18:00 בספורט1)

(גודל טקסט)
שתי קבוצות שרצות בצמרת הגבוהה בפרמיירליג, ישחקו מחר (ראשון) וירצו לזכות בשלוש נקודות ולהמשיך את ריצתן לאליפות. ברנלי תארח את צ'לסי, קריסטל פאלאס מול ארסנל בבית ומשחק מסקרן צפוי בין מנצ'סטר יונייטד לאברטון.


ברנלי – צ'לסי (15:30, שידור ישיר בספורט1)
צ'לסי איבדה נקודות חשובות מול מנצ'סטר יונייטד במחזור האחרון אחרי שהשוותה בדקה ה-96 ל-2:2 וברנלי הובסה 5:0 מול מנצ'סטר סיטי. אדן הזאר שלא שיחק בליגת האירופית בגלל בעיות בגבו, עשוי לעבור מבחן כשירות. ברנלי לא ניצחה את צ'לסי באצטדיונה מאז 1983. יחד עם זאת, צ'לסי שמרה רק בשני משחקים מ-36 בחוץ מול ברנלי על רשת נקייה ב-1963 ו-1970.


מאוריציו סארי אמר לקראת המשחק שאין לו שום ריב או קרע עם רובן לופטוס-צ'יק שכבש את שלושת השערים בליגה האירופית נגד באטה בוריסוב בניצחון 1:3. הוא כבש ב-53 דקות מול באטה יותר ממה שכבש בכל משחקיו בצ'לסי עד כה – שני שערים ב-35 משחקים. כתבים שאלו את סארי למה לופטוס-צ'יק לא יכול לשחק יותר וסארי טען שהוא לא שיחק בהרכב צ'לסי עדיין בגלל שיש לו ארבעה קשרים על שני תפקידים. צ'יק אמר: "אין לי שום בעיה עם סארי. יש לו דרישות מאוד גבוהות ואולי מנטלית הייתי צריך להשתפר, אבל אף פעם לא חשבתי שאני לא מתאים לתפקיד. הוא רוצה שאני אשתפר במשחק ההגנה ובעמידה על המגרש".



סארי. "צריך להשתפר" (gettyimages)


קריסטל פאלאס – ארסנל (15:30, שידור ישיר בספורט2)
ארסנל רוצה להשוות את השיא של המועדון עם 14 ניצחונות ומחר היא יכולה לרשום את ה-12. למרות 11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות המנג'ר אוניי אמרי עדיין לא מרוצה ומסוט אוזיל אמר: "הוא מסוג המאמנים שרוצה שהכל יהיה מושלם". אין אצל אמרי שחקני הרכב קבועים ואפילו אוזיל וארון ראמזי יכולים למצוא את עצמם בחוץ וכמו כן הוא לא חושש מעימותים. נאצ'ו מונריאל וסיאד קולשינץ' בספק בגלל פציעות. שחקני הרכב שלא שיחקו בניצחון על ספורטינג ליסבון 0:1 בליגה האירופית עשויים לחזור. פאלאס במשבר וזכתה בנקודה מ-12 אפשריות.



אמרי ואוזיל. אין שחקן בטוח בהרכב (gettyimages)


אמרי לקראת המשחק: "כשהגענו אמרנו שאנחנו רוצים שארסנל תהיה יותרת תחרותית מהשנה שעברה. אחרי שני הפסדים ראשונים חשבו שלא נעמוד בזה ועכשיו אחרי 11 ניצחונות חושבים שבטוח ניכלל בין ארבע הראשונות בסיום העונה ולכן אני רק יכול לומר שנצטרך להילחם חזק וזה לא בטוח. לא היינו הכי גרועים בהתחלה ואנחנו לא הכי טובים עכשיו".


מנצ'סטר יונייטד – אברטון (18:00, שידור ישיר בספורט1)
ג'סי לינגארד חוזר אחרי חודש של פציעה לשורות היונייטד וכנראה גם סקוט מקטומני. לעומתם, אלכסיס סאנצ'ס ומאורן פלאיני עדיין פצועים. צ'אנק טוסון ודומיניק קלאבט-לווין מקווים לחזור להרכב באברטון שרשמה שלושה ניצחונות רצופים בליגה. יונייטד מקווה לחזור לנצח אחרי התיקו 2:2 מול צ'לסי וההפסד 1:0 ליובנטוס. באשר לביקורת על רומלו לוקאקו אמר ז'וזה מוריניו: "אין לי חלוץ אחר טוב יותר ולכן אמשיך לשחק איתו".



מוריניו. ימשיך לשחק בהרכב התקפי (gettyimages)


מוריניו רוצה להמשיך לשחק התקפית עם ראשפורד, מרסיאל, ולוקאקו. על מרקו סילבה הפורטוגלי שהוא בנו של חבר קרוב של מוריניו אמר מנג'ר יונייטד: "אני לא רוצה לדבר עליו הרבה. אנחנו באמת חברים טובים והוא מוכשר מאוד". 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי