בארקלי הושווה ללמפארד: "אנחנו יכולים לזכות באליפות"

רוס בארקלי
רוס בארקלי | Gettyimages

הקשר שהצטיין ב-0:4 על ברנלי עם שער ושני בישולים נשמע נחוש: "נישאר במירוץ עד הסוף". בנוסף, השווה שיא של מנג'ר דרבי קאונטי. אכזבה בארסנל מה-2:2 נגד פאלאס. אמרי: "לא יכול לומר משהו רע על השחקנים"

(גודל טקסט)
שתי הקבוצות הבכירות של לונדון שיחקו אתמול (ראשון) במשחקים חשובים במירוץ על הצמרת או לפחות על המקום בארבע הגדולות, כשצ'לסי הסתדרה גם בלי אדן הזאר הפצוע והביסה בחוץ 0:4 את ברנלי, כשארסנל לעומתה קטעה את רצף 11 הניצחונות הרצופים בכל המסגרות עם תיקו 2:2 נגד קריסטל פאלאס.


בצ'לסי בלטה העובדה שרוס בארקלי הפגין את אחד ממשחקיו הטובים בקריירה וב"דיילי מייל" נכתב שזו הייתה הופעה מושלמת של שחקן שעשוי להיכנס לנעליים הגדולות של פרנק למפארד, ממנו ירש גם את חולצה מספר 8. "בתחילת המשחק האוהדים שרו את שמו של למפארד ובמחצית השנייה הם כבר קראו בשמו של בארקלי", נכתב. קשר אברטון לשעבר כבש שער ובישל שניים ומאמנו מאוריציו סארי יכול להיות מאושר מכך שהוא שידרג עוד שחקן שהיה לו פוטנציאל גדול ונראה אבוד אצל אנטוניו קונטה ולפני כן באברטון.


בארקלי נכנס להיסטוריה כשחקן האנגלי הראשון שכובש לצ'לסי בשלושה משחקים רצופים אחרי הפסקה של חמש שנים, והוא עצמו כבש לראשונה בשלושה משחקים רצופים בקריירה. הקודם שעשה זאת בצ'לסי אגב, היה לא אחר מאשר למפארד. בארקלי נרכש מאברטון בינואר האחרון תמורת 15 מיליון ליש"ט, אבל קונטה לא ממש השתמש בו. "אני מאמין שאנחנו יכולים להישאר במירוץ לאליפות עד הסוף. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. אנחנו יכולים לזכות באליפות", אמר בארקלי בסיום. סארי הוא המנג'ר היחיד של צ'לסי שלא הפסיד בעשרת המשחקים הראשונים שלו במועדון.


במקביל, ארסנל התאכזבה מהתיקו 2:2 והמנג'ר אונאי אמרי סירב להאשים את גרניט ג'אקה בפנדל שספגה הקבוצה לאחר שהקשר השוויצרי הכשיל את ווילפריד זאהה, ואמר בסיום: "הזהרתי את השחקנים מזאהה, אבל אני לא יכול לומר עליהם משהו רע. העבודה שלהם הייתה מצוינת. ברור שטוב יותר לנצח, אבל תיקו זו גם תוצאה טובה לפי המשחק הזה. ג'אקה קשר ששיחק כמגן שמאלי, אז אין לי טענות אליו". ג'אקה עצמו הודה שהיה פנדל: "נגעתי בו בברך. זה פנדל ברור". מי שלא היה מרוצה בסיום הוא מנג'ר פאלאס אוי הודג'סון, שטען בסיום שהיד של אלכסנדר לקאזט הובילה לשער של ארסנל, וגרמה הפסד נקודות לקבוצתו.


We dust ourselves off. We go again.

Thank you for your support during #CRYARSpic.twitter.com/b9xGlBz2o1

— Arsenal FC (@Arsenal) 28 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי