מעמדו של בירם כיאל השתנה ב-180 מעלות: "זו הרגשה מדהימה"

בירם כיאל
בירם כיאל | Gettyimages

הקשר פתח בארבעת משחקי הפרמיירליג האחרונים, תרם שער ובישול, וברייטון סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים על האפס. הישראלי הצטנע: "כל הקבוצה עשתה את העבודה בצורה פשוט מושלמת". בשבת: אברטון בחוץ

(גודל טקסט)

מעמדו של בירם כיאל בברייטון ובנבחרת השתנה ב-180 מעלות בשבועות האחרונים. הקשר, שהיה אחד מהגיבורים של ישראל בצמד הניצחונות על סקוטלנד ואלבניה, רשם בסוף השבוע האחרון 90 דקות בפרמיירליג בפעם הרביעית ברציפות והשחפים שמרו על רשת נקייה בשלושת המשחקים האחרונים והשיגו לא פחות מתשע נקודות.

בממלכה החמיאו לקשר הישראלי, שמעבר לעבודת ההגנה במרכז המגרש תרם גם בישול לשער הניצחון מול ווסטהאם והתכבד בעצמו בגול שקבע 0:1 על ניוקאסל לפני שני מחזורים. כיאל, כהרגלו, שמר על צניעות ובחר להחמיא לחבריו: "תמיד כיף לסיים משחק עם רשת נקייה, זה אומר שכל מי ששיחק עשה את המוטל עליו בצורה מושלמת".

הניצחון על וולבס בסוף השבוע האחרון: "היו לנו כמו התקפות מעבר מאוד מסוכנות ואם היינו מצליחים לכבוש את השער השני זה היה עושה את העבודה קלה יותר עבורנו. כל השחקנים נתנו את כל מה שיש להם, זה היה מאמץ קבוצתי נהדר. רצינו לסיים את המשחק בלי שער וחובה ועמדנו במשימה בצורה מושלמת".

המשך העונה: "אנחנו ממשיכים לדחוף קדימה ומנסים להתקדם כל הזמן. שלושה ניצחונות רצופים על האפס, עבור מועדון כמו שלנו, זה פשוט אדיר וזו הרגשה מדהימה". ביום שבת (17:00) ברייטון ובירם כיאל ייצאו למשחק חוץ לא פשוט בגודיסון פארק מול אברטון התשיעית בטבלה, לה נקודה אחת יותר מכיאל מהשחפים שניצבים במקום ה-11.


שחקן פרמיירליג לגיטימי. בירם כיאל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי