למפארד: "אדן הזאר בכושרו הנוכחי יותר טוב ממסי"

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

אחת מאגדות צ'לסי ישוב לסטמפורד ברידג' עם דרבי בשמינית גמר גביע הליגה (רביעי, 21:45 בספורט1): "אפגוש 40 אלף חברים ביציע, מרגיש כמה אני חייב למועדון". וגם: ארסנל מול בלקפול, ווסטהאם נגד טוטנהאם

(גודל טקסט)

מחר (רביעי) יימשכו משחקי שמינית גמר גביע הליגה האנגלי, כאשר המפגש הפיקנטי יהיה בין צ'לסי לדרבי קאונטי אותה מאמן כוכב הבלוז בעבר, פרנק למפארד (21:45 שידור ישיר בספורט1). במקביל תארח ארסנל שנעצרה בתחילת השבוע על ידי קריסטל פאלאס מול בלקפול ובמשחק נוסף תארח ווסטהאם את טוטנהאם, יומיים בלבד אחרי שהפסידה למנצ'סטר סיטי.

צ'לסי – דרבי קאונטי (21:45, ישיר בספורט1)
אחרי התחלה צולעת כמנג'ר דרבי, פרנק למפארד וקבוצתו כבר במקום השישי המוליך בסוף העונה הסדירה לפלייאוף העלייה לפרמיירליג. למפארד מתרגש לקראת החזרה ל"סטמפורד ברידג'" טען שכוכב צ'לסי אדן הזאר טוב יותר מליאו מסי. "ביכולת העכשווית שלו, אני חושב שכרגע הוא טוב ממנו. ברור שזה יכול להשתנות, אבל אני אוהב לראות אותו משחק כי הוא בשיאו".

לשמחתו של למפארד אדן הזאר לא צפוי לשחק, כך לפי ג'פרנקו זולה שהתייצב למסיבת העיתונאים של צ'לסי, אבל למפארד ששיחק שנתיים עם הזאר במהלך 13 שנותיו בסטמפורד ברידג' אמר בנוסף על הבלגי: "אני מקווה שהזאר ירצה לנוח נגדנו אחרי שלא שיחק גם בליגה בגלל פציעה. בכלל, נראה לי שהוא מפחד לעלות לשחק נגד הקבוצה שלי. האמת שאני מתרגש לראות 40 אלף חברים שלי ביציע. ללכת שוב על הדשא באצטדיון תהיה הרגשה מיוחדת עבורי. אני מרגיש היום עד כמה אני חייב לקבוצה הזאת". כידוע, בסיבוב הקודם דרבי הדיחה את מנצ'סטר יונייטד, ועוד באולד טראפורד, אחרי דו קרב פנדלים מותח שהסתיים ב-7:8.


למפארד ומוריניו במפגש באולד טראפורד. ידהים גם את סארי? (Gettyimages)

ארסנל – בלקפול (21:45, ישיר בספורט2)
התותחנים סיימו רצף של 11 ניצחונות בכל המסגרות כשסיימו בתיקו 2:2 בליגה נגד קריסטל פאלאס ובשבת יארחו את ליברפול למשחק מרתק בליגה. לכן, אונאי אמרי יצטרך למצוא איזון בין הרכב שינצח, אבל גם כזה בו יוכל לשמור כוחות לקראת המשחק המרתק בשבת. מי שייעדרו הם הקטור ביירין ומוחמד אלנני הפצועים, כשגם נאצ'ו מונריאל בספק עקב פציעה.

ווסטהאם – טוטנהאם (21:45, ישיר בספורט3)
קצת קשה להבין איך רוצים בהתאחדות האנגלית שטוטנהאם תשחק יומיים אחרי משחקה מול מנצ'סטר סיטי. התרנגולים ניצחו רק לפני עשרה ימים 0:1 את ווסטהאם, אבל הפעם נראה ששתי הקבוצות יצטרכו לשחק בהרכבים חסרים. מאוריסיו פוצ'טינו עשוי לתת דקות משחק לדלה עלי וכריסטיאן אריקסן, שניים ששבו מפציעות ולא פתחו מול סיטי, בעוד בווסטהאם פדרו אוביאנג עשוי לחזור להרכב אחרי חודש וייתכן שגם מרקו ארנאוטוביץ' יזכה לדקות לאחר שפספס את המשחק בלסטר עקב מחלה.

במשחק נוסף: מידלסברו – קריסטל פאלאס (22:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי