קלופ: "ארסנל כמעט בלתי ניתנת לעצירה. מצפה לנו אתגר"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מנג'ר ליברפול לקראת המשחק מול התותחנים (שבת ב-19:30, ספורט1). אמרי: "רוצים לכתוב את ההיסטוריה מחדש". וגם: מוריניו במצב רוח טוב לפני בורנמות' (14:30, ספורט1) ושחקני לסטר החליטו לשחק למרות הטרגדיה

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
שבעה משחקים יתקיימו מחר (שבת) בפרמיירליג כשבמוקד הקרב המרתק בין ארסנל לליברפול. טוטנהאם תצא למשחק חוץ לא פשוט אצל וולבס ומנצ'סטר יוניייטד תפתח את המחזור ה-11 בליגה הטובה כשתתארח אצל בורנמות'.


בורנמות' – מנצ'סטר יונייטד (14:30, שידור ישיר בספורט1)
השדים האדומים יקוו לרשום משחק ליגה רביעי ברציפות ללא הפסד ולעקוף את היריבה שמקדימה אותה בטבלה. ז'וזה מוריניו יצטרך להחליט האם להשיב ל-11 את רומלו לוקאקו אחרי שהוא לא פתח נגד אברטון. בורנמות', מנגד, תחסר את ג'ושוע קינג הפצוע. אדי האו מנג'ר המארחת אמר בקצרה: "אנחנו מדורגים מעל יונייטד, אבל היא פייבוריטית לנצח".


מוריניו אסר על שחקניו לדבר על זכייה באליפות. "אין טעם לעסוק בזה, אנחנו מחוץ לארבע הגדולות. כשאתה שם אז אתה בודק את הפער, מסתכל על לוח המשחקים ומתעדכן. כרגע, אנחנו צריכים להתרכז בניסיון להגיע לטופ פור. המטרה שלנו היא להיות בסוף דצמבר במקום יותר טוב מזה שאנחנו נמצאים בו עכשיו. מצב הרוח שלנו טוב, החצי השני מול ניוקאסל והמשחק מול צ'לסי היו המשחקים הטובים ביותר שלנו העונה".


It really is Martial FC.@AnthonyMartial's strike v Everton is our Goal of the Month for October! ☄️ pic.twitter.com/UEIPQbQLYY

— Manchester United (@ManUtd) November 2, 2018


קרדיף – לסטר (17:00)
אחרי הטרגדיה, המנג'ר והשחקנים קיימו שיחה בה החליטו שהם רוצים לקיים את המשחק במועד הרגיל שלו למרות שניתנה להם האופציה לדחות את המפגש בשל מותו של הבעלים. פואל: "נפגשתי איתו במשרד לפני המשחק ואחר כך הוא כבר לא היה בחיים. ויצ'אי היה אדם כל כך נחמד, בזה הוא התעסק – להיות נחמד לכולם. החלטנו לשחק כדי לתת לו כבוד. שמייכל עבר ימים קשים כי הוא ראה את ההתרסקות מתרחשת בלייב, אני לא יודע איך השחקנים יתפקדו. למרות המרחק, אנחנו רוצים לטוס לתאילנד כדי להשתתף בטקס לזכרו".


ארסנל – ליברפול (19:30, שידור ישיר בספורט1)
האם התותחנים ינחילו לקלופ הפסד ראשונה העונה? שתי הקבוצות יגיעו למשחק המסקרן בכושר טוב. ארסנל בבעיה בהגנה בשל מספר פציעות כשארבעה שחקנים יעברו מבחן כשירות בסמוך למשחק ובמועדון מקווים שהקטור ביירין יהיה כשיר. סוקרטיס, נאצ'ו מונריאל וסיאד קולשינץ' עדיין בספק. גונדוזי המורחק לא יהיה בסגל. מנגד, ליברפול תחסר את ג'ורדן הנדרסי ונאבי קייטה הפצועים. מוחמד סלאח עשוי לשחק עם מגן על שורש כף היד בגלל דלקת ממנה הוא סובל.


יורגן קלופ אמר לקראת המשחק: "ארסנל תמיד מהווה אתגר גדול עבור ליברפול. הם הפסידו למנצ'סטר סיטי ולצ'לסי, אבל מאז הם כמעט בלתי ניתנים לעצירה". הגרמני החמיא לאמרי: "בעולם הכדורגל כולם ידעו מי זה אמרי ומה היכולות שלו, אולי ארסנל לא הכירו אותו לפני שהוא הגיע, אבל עכשיו הם יודעים איזה מנג'ר יש להם".

"We're going there with victory in mind, while keeping our feet on the ground." @Alissonbecker on taking fearlessness into every #LFC game

— Liverpool FC (@LFC) November 2, 2018


אמרי, מנגד, רוצה להמשיך לנפץ שיאים אחרי שאשתקד התותחנים ניצחו רק פעם אחת בעשרה משחקים את אחת משש הקבוצות הגדולות וכעת מאזנם עומד על 13 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות. "אנחנו רוצים לכתוב את ההיסטוריה. הקבוצה משתפרת מיום ליום. יש הרבה דברים חיוביים, אבל זו רק תחילת הדרך. לא יהיה קל לנצח קבוצה כמו ליברפול".



#TheGrinch to do list:

1- Steal @Aubameyang7's shoes ☑️
2- Steal @HenrikhMkh's ride ☑️
3- Steal Christmas ☐ pic.twitter.com/UzPJbtyOCZ

— Arsenal FC (@Arsenal) November 2, 2018


משחקים נוספים
אברטון – ברייטון (17:00)
ניוקאסל – ווטפורד (17:00)
ווסטהאם – ברנלי (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי