"כל המשחק אמרי רץ על הקווים, ונגר היה יושב בספסל"

אונאי אמרי עם ארסן ונגר
אונאי אמרי עם ארסן ונגר | AFP

בממלכה החמיאו להתנהלותו של המנג'ר הספרדי שחגג אמש יום הולדת 47 בתיקו 1:1 נגד ליברפול: "הכניס אנרגיה לשחקנים". לקאזט: "יש לנו מה למכור". קלופ ביקר את השופטים: "נפסל לנו שער חוקי, אך טעינו יותר מהשופט"

(גודל טקסט)
ארסנל הוכיחה אמש (שבת) שמקומה בצמרת הגבוהה מוצדק נוכח משחק טוב מאוד שלה בתיקו 1:1 עם ליברפול באיצטדיון האמירויות, שיצר צפיפות עוד יותר גדולה בצמרת הפרמיירליג, שלא זכורה שנים. למרות זאת, מנצ'סטר סיטי תוגל להגדיל את הפער בפסגה אם תשכיל לנצח הערב את סאות'המפטון.


אמרי חגג אמש את את יום הולדתו ה-47. ב"סאנדי מירור" האנגלי נכתב שהספרדי חגג בטירוף את התיקול האחרון במשחק של גרניט ג'אקה על מו סלאח, כאילו היה מדובר בשער והחגיגה הזאת מסכמת למעשה את התשוקה שהכניס לשחקניו. "90 דקות הוא רץ על הקווים ודירבן את שחקני ארסנל, בניגוד לארסן ונגר שהיה יושב כמעט כל המשחק על הספסל, הוא הכניס אנרגיה, תשוקה ונחישות לשחקניו. זה גם היה אחד המשחקים הטובים של העונה בקצב מטורף" נכתב.


למרות המחמאות על היכולת והתנהלותו במשחק, אמרי רצה את שלוש הנקודות ונשמע מאוכזב בסיום מהתוצאה: "רצינו לנצח, אבל גם שיחקנו נגד קבוצה גדולה. היתה לנו הופעה טובה. דחפנו קדימה, עבדנו קשה טקטית והאוהדים נתנו לנו אנרגיה. לאוהדים ולנו זה היה משחק גדול, אבל אני לא מרוצה ב-100 אחוז כי לא ניצחנו. שיחקנו באינטנסיביות גדולה ונגד ליברפול זה חשוב. לא יודע אם היה מגיע לנו לנצח, אבל היה מגיע יותר מתיקו. חשוב לנצח, אבל גם חשוב לא להפסיד".


אלכסנדר לקאזט, שממשיך להשתיק את המבקרים עם עונה נהדרת עד כה, נשמע גם הוא מאוכזב בסיום: "ארסנל הוכיחה שהיא יכולה להתחרות בצמרת. אחרי ההפסד למנצ'סטר סיטי, האמנו שאם נעבוד קשה 12 משחקים נוכל לשחק כדורגל איכותי נגד ליברפול. הוכחנו שיש לנו מה למכור".



לקאזט חוגג עם אוזיל. עונה טובה לצרפתי (AFP)


מי שבעיקר היה מאוכזב בצד השני היה וירג'יל ואן דייק, שהיה קרוב להכריע את ההתמודדות שלוש פעמים, פעמיים סחט הצלות גדולות מלנו ופעם אחת פגש את הקורה. גם סאדיו מאנה יכול להרגיש מתוסכל אחרי ששער חוקי שלו נפסל עקב טענה שגויה לנבדל.


כובש שער היתרון הזמני עבור המירסיסייד, ג'יימס מילנר, כבש את שערו ה-50 בפרמיירליג (וה-14 בליברפול) סיכם את ההתמודדות: "הדברים המהנים במשחק היו ההזדמנויות שהגענו אליהם. לא ידעתי בכלל שזה השער ה-50 שלי בליגה שזה יפה, אבל היה יותר יפה אם היינו יוצאים עם שלוש הנקודות. במחצית הראשונה היינו צריכים לשחק אחרת, אבל חצי שני היינו טובים יותר".


Could have done with the Lino keeping his flag down… but we created chances at a difficult ground & we're still unbeaten #50premierleaguegoals#butmynosehurts#YNWApic.twitter.com/MEq6BDbrzv

— James Milner (@JamesMilner) 3 בנובמבר 2018

יורגן קלופ, העביר ביקורת בסיום המשחק כלפי השופט אנדרה מארינר שפסל את אותו השער החוקי של סאדיו מאנה בדקה ה-18: "פסלו לנו שער חוקי היום, אבל זה ברור שעשינו יותר טעויות מהשופט. בימים שאני שיחקתי כדורגל השער הזה היה נבדל, אבל שינוי את החוק. זה ברור שארסנל נמצאת במומנטום טוב, זה היה משחק מאוד אינטנסיבי. עשינו להם את החיים קלים מדי במחצית הראשונה ולא הייתי מרוצה מהמשחק שלנו. כשהכדור היה ברגליים שלנו, היינו טובים יותר. כשתקפנו, הבינו שיש לנו מה למכור".


למרות שלא ניצח, קלופ הרשה לעצמו להתבדח מעט על אף איבוד הנקודות, כנשאל מה דעתו על התוכניות להקמת סופר ליג אירופית בהשתתפות הקבוצות המובילות ביבשת בלבד: "זה מצוין. יהיו לנו יותר נקודות ויותר כסף בקופה. אין לי בעיה עם ליגת האלופות כרגע ומדובר רק בתוכניות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי