ז'וזה מוריניו לקראת סיטי: "אנחנו אף פעם לא מרימים ידיים"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר יונייטד דיבר במסיבת עיתונאים לפני הדרבי באתיחד סטדיום (ראשון 18:30, ישיר בספורט1) ואמר: "שיחקנו שני משחקי חוץ נגד צ'לסי ויובנטוס והוצאנו תוצאות טובות". לוקאקו עשוי לחזור ל-11

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו קיים מסיבת עיתנואים לקראת הדרבי הגדול של העיר מנצ'סטר ביום ראשון באיתיחד מול מנצ'סטר סיטי (18:30, שידור ישיר בספורט1). סיטי מגיעה למשחק אחרי שכבשה 12 שערים בשני משחקים בפחות משבוע בניצחון 1:6 מול סאות'המפטון בפריימרליג ובליגת האלופות הביסה 0:6 את שחטאר דונייצק.


מוריניו נשאל על הבעיות שיש לסיטי עם הפיירפליי הפיננסי ואמר: "אני לא רוצה להיכנס לזה. אני מתרכז בין ארבע קווי המגרש. אני מתרכז בכדורגל, אז אם אתם רוצים לדבר על הפוטנציאל והיכולת של מנצ'סטר סיטי אני יכול להגיב. על מנת לפתח ולממש את הפוטנציאל של הקבוצה צריך להשקיע כסף. איכות העבודה והארגון של סיטי הפכו אותה לקבוצה שקשה מאוד להתחרות איתה לאורך זמן".


האפשרות של יונייטד לנצח את סיטי: "שיחקנו שני משחקם חוץ קשים נגד צ'לסי ויובנטוס והוצאנו מהם תוצאות טובות. למרות שהתוצאות הטובות לא היו בכיס שלנו ההופעות היו כאלה. הגישה החיובית שלנו הייתה שם, אבל אתם צודקים כשאתם אומרים שסיטי קבוצה בעלת עוצמה. קל לנהל קבוצה שלא מוותרת אף פעם ולא מרימה ידיים בשום מצב. אנחנו לא קבוצה שמוותרת. אנחנו תמיד קבוצה שמוצאת דרך לחזור ולהיאבק. יש לפעמים תוצאות טובות ולפעמים לא, אבל אנחנו משחקים חזק קבוצתי וזה דבר חשוב. לפעמים זה עוזר לשנות תוצאות ולפעמים לא".




רומלו לוקאקו עשוי לחזור להרכב מנצ'סטר יונייטד בדרבי (Gettyimages)


יונייטד סופגת שערים לפני שהיא מגיבה: "זה הרגל לא טוב. יהיה יום בו נספוג ולא נוכל להגיב יותר. צריך לגדול בגישה שלנו למשחק כמו שגדלנו ביכולת. אנחנו צריכים לגדול בתחרותיות שלנו. זה קרה לנו גם נגד יובנטוס כשספגנו דקה 60 אחרי פתיחה טובה שלנו בתחילת המשחק".


הפער מסיטי: "למרות שמנצ'סטר סיטי קבוצה עוצמתית מאוד. אם נסיים בתיקו הפער יישאר על תשע נקודות ואם נפסיד הוא יגדל ל-12, אני חושב שזו הדרך להסתכל על המשחק הזה".


רומלו לוקאקו שחזר לאימונים עשוי לשחק נגד מנצ'סטר סיטי ביום ראשון. מוריניו אמר עליו: "המצב של לוקאקו טוב, אבל נחליט לפני המשחק כי יש לנו עוד אימון מחר (שבת). ברגע זה אני יכול לומר רק שהוא מתאמן איתנו".


"We are a not a team that gives up," says the boss. "We are a team that always finds a way to fight back. Sometimes changing results, sometimes not. But we are a team that has a collective spirit to fight back." #MUFCpic.twitter.com/NeB12Fj82f

— Manchester United (@ManUtd) November 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי