לפני הדרבי: סטרלינג האריך את חוזהו בסיטי עד 2023

סטרלינג
סטרלינג | AFP

רגע לפני המפגש נגד יונייטד (ראשון 18:30, ספורט1), התכולים הודיעו כי הכוכב האנגלי שכבש כבר שבעה שערים מתחילת העונה יישאר בקבוצה לארבע וחצי שנים נוספות.

(גודל טקסט)

הדרבי הגדול של מנצ'סטר בין יונייטד לסיטי מתקרב (ראשון 18:30, שידור ישיר בספורט1), בצד התכול של העיר מתכוננים במרץ והיום (שישי) סימנו וי על פעולה חשובה לעתיד הקבוצה: החלוץ ראחים סטרלינג חתם על הארכת חוזהו בקבוצה עד 2023.

סטרלינג (23), שחתם בסיטי ב-2015 בעסקה שנויה במחלוקת בה הפך לאנגלי היקר בהיסטוריה תמורת קרוב ל-50 מיליון ליש"ט, הציג בשנה שעברה את אחת העונות הטובות בקריירה שלו והיה אחד הגורמים המכריעים בהובלת מנצ'סטר סיטי לאליפות ללא תחרות. מתחילת העונה הנוכחית הוא כבש שבעה שערים ובישל שבעה נוספים ב-14 משחקים.

סיטי מוליכה את הפרמיירליג בפער של שתי נקודות על פני צ'לסי וליברפול, ובכושרם הנוכחי של סטרלינג, אגוארו ושחקנים נוספים כמו דויד סילבה, ברנרדו סילבה ופרננדיניו, לא נראה שקבוצה אחרת באנגליה תוכל לעצור אותה. נגד היריבה העירונית שעד לפני מספר שנים שלטה בעיר ובליגה יוכל גווארדיולה להגדיל את המרחק בצמרת ולעשות צעד נוסף לקראת אליפות שנייה ברצף, הישג שלא נעשה בפרמיירליג מאז 2009.

סטרלינג. יכבוש גם נגד מוריניו? (AFP)
סטרלינג. יכבוש גם נגד מוריניו? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי