ערב משוגע של כדורגל: לו"ז צפוף באירופה, דרום אמריקה וישראל

סלאח
סלאח | Gettyimages

הערב צפוי עומס בלתי רגיל של משחקים מרתקים. הדרבי של מנצ'סטר יפתח את המנה העיקרית של הערב, עם מעברים לאירופה, דרום אמריקה וישראל

(גודל טקסט)
"סופר סאנדיי" מתרחש היום (ראשון) ברחבי אירופה וגם בישראל, עם עומס יוצא דופן של מפגשים מרתקים. ליברפול פוגשת בשעה זו את פולהאם (שידור ישיר בספורט1), וזו בהחלט רק ההתחלה. הנה מה שצפוי לכם היום, חובבי הכדורגל: 


16:00 באיטליה: רומא – סמפדוריה. הסנסציה מליגת האלופות בעונה שעברה עדיין לא מצליחה להתרומם בליגה, וערב המחזור היא רק במקום העשירי. גם סמפדוריה ציפתה ליותר, וניצחון של כל אחת מהן יכול להקפיץ אותן חזרה לצמרת ולמאבק על המיקומים.


16:15 באנגליה: צ'לסי – אברטון (שידור ישיר בספורט1HD).  הבלוז יכולים לעלות למקום הראשון, לפחות באופן זמני עד הדרבי של מנצ'סטר, וגם צפויים לעשות זאת בסטמפורד ברידג' שלא מאיר את פניו לאורחות. עדיין ללא הפסד בליגה, סארי רוצה להוכיח שהוא לא קיבל את המשרה הבכירה סתם. אברטון, מצד שני, יודעת שיש לה הזדמנות פז להיצמד לששת הגדולות ולסבך את המצב בפסגת הפרמיירליג ועם הפסד בודד בחמשת משחקי הליגה האחרונים היא מאמינה ביכולתה לעשות זאת. למרות, אגב, שהיא מעולם לא ניצחה את צ'לסי בחוץ.

17:15 בספרד: ברצלונה – בטיס. כשריאל מדריד שעדיין מחפשת את עצמה תחת סולארי נמצאת הרחק מאחור, ויריבות כמו סביליה לא באמת נותנות פייט, ברצלונה אמורה לשייט בקלות לעבר האליפות גם העונה. משחקים כמו זה שיש לה היום היא חייבת לנצח.


18:30 ארסנל-וולבס. שידור ישיר בספורט2. 


18:30 מנצ'סטר סיטי- מנצ'סטר יונייטד
(שידור ישיר בספורט1HD). הדרבי הגדול של העיר מנצ'סטר יעמוד הפעם בסימן הניסיון של יונייטד להשאיר את העונה חיה, לאחר פתיחה גרועה. כפי שסיטי נראית ומשחקת, זה יהיה קשה מאוד. 




20:15 עירוני קריית שמונה – מכבי תל אביב. שידור ישיר בספורט4. 


21:00 בית"ר ירושלים – הפועל באר שבע.


21:00 בוקה -ריבר. גמר הליברטדורס. שידור ישיר בספורט 2. 


21:30 מילאן -יובנטוס. 


21:45 סלטה ויגו – ריאל.


22:00 מונאקו – פריז סן ז'רמן.  


* ללוח השידורים של ערוץ ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי