סארי: "היתה לנו בעיה מנטלית ב-25 הדקות הראשונות"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

מאמן צ'לסי לא אהב את היכולת של שחקניו בפתיחת המשחק, שהסתיים ב-0:0 הביתי הראשון שלו העונה. "זה איפשר להם להתגונן, במחצית השנייה היינו מהירים יותר". מאמן אברטון מרקו סילבה טען לאגרסיביות יתר מצד היריבה

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי ניצחה אתמול (ראשון) את יונייטד בדרבי, וליברפול גברה על פולהאם. צ'לסי היא הקבוצה היחידה מבין שלושת המוליכות שלא ניצחה כשסיימה ב-0:0 עם אברטון, ובהתאם גם ירדה למקום השלישי עם 28 נקודות, שתיים פחות מליברפול וארבע פחות מסיטי שבמקום הראשון.

על אף ששבר שיא והיה למאמן הראשון שלא מפסיד ב-12 משחקיו בפרמיירליג, מאורציו סארי לא היה מרוצה משחקניו, שלראשונה העונה לא כבשו שער בבית. "לא אהבתי את 25 הדקות הראשונות", אמר המנג'ר האיטלקי, "כמו במשחק נגד קריסטל פאלאס, התחלנו מאוד לאט. זה איפשר להם להתגונן, ומנע מאיתנו להיות מסוכנים. למה זה קרה? קשה לענות על זה".

"אני חושב שזו בעיה מנטלית יותר מאשר פיזית, כי במשחקים קודמים היינו באותו כושר ולא נתקלנו בבעיה הזו. במחצית השנייה היה טוב יותר, היתה מהירות. יש לנו בעיה להגיע למשחקים מנקודת מבט מנטלית מסוימת, אני לא יודע".

סארי.
סארי. "מאמין שליברפול וסיטי יאבדו נקודות" (Gettyimages)

"בתחרות כמו הפרמיירליג זה יכול לקרות לכל קבוצה", הוסיף סארי, "קשה לעמוד בקצב של סיטי וליברפול, אבל אני מאמין שגם להן יגיע רגע של מעידה ואנחנו צריכים להיות שם כדי לחזור לפסגה".

במקביל, מאמן אברטון מרקו סילבה טען ששחקני צ'לסי היו אגרסיביים יתר על המידה. הוא נפנף בסתמיות את המקרה בו אנטוניו רודיגר מצ'לסי וברנרד מאברטון רבו וקיבלו כרטיס צהוב כל אחד, אבל היה מודאג יותר לגבי מצבו של גילפי סיגורדסון שנראה שיחמיץ את המשחק של נבחרת איסלנד נגד בלגיה בליגת האומות לאחר שתוקל על ידי ג'ורג'יניו. מצד שני, הוא שיבח את שחקניו על שהחזיקו מעמד נגד החלוצים של צ'לסי ובמיוחד את השוער ג'ורדן פיקפורד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי