טרגדיה נוספת: המנהל הטכני של ברנטפרוד הלך לעולמו

לסטר עורכת טקס לזכר הבעלים
לסטר עורכת טקס לזכר הבעלים | AFP

אחרי מותו הפתאומי של בעלי לסטר בתאונת המסוק, הכדורגל האנגלי סופג מכה נוספת עם מותו של רוברט רואן, המנהל הטכני של הקבוצה מליגת המשנה: "המועדון עצוב, שבור והרוס, מחשבותינו עם אשתו, משפחתו וחבריו"

(גודל טקסט)
נראה שהטרגדיות לא מפסיקות לפקוד את הכדורגל האנגלי. קצת יותר משבועיים אחרי מותו של ויצ'אי סריואדהאנהפראבה, בעליה של לסטר סיטי שהלך לעולמו בהתרסקות מסוק אחרי משחקה של הקבוצה, ברנטפורד מליגת המשנה הודיעה היום (שלישי) על מותו הפתאומי של המנהל הטכני בן ה-28, רוברט רואן.


רואן הסקוטי עבד במועדון, שמדורג כרגע במקום ה-15 בצ'מפיונשיפ, משנת 2014 במספר תפקידים, במיוחד במחלקת הנוער, ובחודש פברואר האחרון קיבל את תפקיד המנהל הטכני בגיל צעיר מאוד יחסית. בהודעת המועדון מהצ'מפיונשיפ נמסר: "המועדון עצוב, שבור והרוס מהחדשות הפתאומיות על מותו של רוברט. מחשבותינו עם אשתו, משפחתו וחבריו של רוברט, שרבים עבדו איתו כאן בברנטפרוד".


רואן היה האיש שקיבל את ההחלטה לבטל את קבוצת הנוער של המועדון, ובמקומה לפתוח קבוצה בשם ברנטפורד ב', שמטרתה תהיה להחתים שחקנים בגילאי 17-21 שיגיעו ממחלקות נוער של קבוצות אחרות, בהסבר שבשוק הנוכחי, לקבוצה כמו ברנטפורד לא שווה לפתח שחקנים בגילאי ילדים ונוער רק כדי לאבד אותם בשלב מוקדם יחדסית למועדונים הגדולים. "יש סיכוי גדול יותר להצליח אם מושכים שחקנים רעבים, שגדלו במחלקות נוער גדולות ונותנים להם הזדמנות לשחק", הסביר בדצמבר 2016.


It is with the heaviest of hearts we announce the death of Technical Director Robert Rowan, aged 28

Everyone at the club is devastated by the news and our thoughts go out to Rob's friends and family at this time

Rest in peace, Robhttps://t.co/sW4nm9Yrk0pic.twitter.com/72BcEDlAup

— Brentford FC (@BrentfordFC) November 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי