דיווח באנגליה: פוגבה הבהיר לשחקני יובנטוס שהוא רוצה לחזור

שער המירור
שער המירור | מסך

התקשורת בבריטניה מדווחת שקשר מנצ'סטר יונייטד שלא מסתדר עם מוריניו שוחח עם חבריו הקודמים ואמר להם שהחליט לחזור לטורינו. הצרפתי הוא השחקן היקר ביותר שהביא הפורטוגלי למועדון

(גודל טקסט)
העיתון "דיילי מירור" יצא היום (שלישי) בכותרת ענק לפיה קשר מנצ'סטר יונייטד, פול פוגבה, אמר לחבריו לשעבר ביובנטוס כי הוא החליט לחזור לשחק בקבוצה. פוגבה רצה לעזוב את יונייטד כבר בקיץ האחרון לברצלונה ובמהלך תחילת העונה התעמת שוב ושוב עם המנג'ר ז'וזה מוריניו, אבל במשחקים האחרונים היחסים ביניהם נרגעו.


פוגבה עזב לפני שנה וחצי את יובה וחזר ליונייטד, בה גדל באקדמיה של המועדון. המועדון האנגלי שילם עליו 89.3 מיליון ליש"ט ב-2016 והוא השחקן הכי יקר שמוריניו הביא. ברצלונה עדיין מעוניינת בו, אבל מדברת עליו פחות בתקופה האחרונה. הנהלת השדים האדומים סירבה עד כה לכל הניסיונות של סוכנו של השחקן, מינו ראיולה, לשכנע אותם למכור את השחקן, אבל מודעים לעבודה שהקשר הצרפתי מתקשה להראות את היכולת שלו כפי שראינו בגביע העולמי האחרון ברוסיה. 


פוגבה, שלאחרונה אמר לאתר המועדון ש"מנצ'סטר יונייטד היא הבית שלו", כרגע פצוע ולא משחק אחרי שניפצע בניצחון 1:2 של יונייטד על יובנטוס בליגת האלופות בטורינו אחרי שליאונרדו בונוצ'י כבש שער עצמי בדקה ה-90. הקשר לא נכלל בסגל של צרפת למשחקים נגד הולנד ואורוגוואי ונפש כל הפגרה בדובאי, שם צולם ביחד עם כוכב ברצלונה ליאו מסי. 


Tuesday's MIRROR Sport: " ‘Pogba Says Yes To Juve' " #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/8IxZe2nigf

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 19 בנובמבר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי