מוריניו: "קסיאס דווקא כן התעמת איתי, אבל לא מול כולם"

ז'וזה מוריניו עם איקר קסיאס
ז'וזה מוריניו עם איקר קסיאס | AFP

מאמן מנצ'סטר יונייטד כיום הגיב על הדברים שאמר השוער שאימן בריאל מדריד לפיהם היום הוא היה מוכן להתעמת עם "המיוחד": "דיבור של שחקן בסוף הקריירה. הוא פשוט לא עשה את זה לעיני המצלמות"

(גודל טקסט)

איקר קסיאס האשים אתמול (חמישי) את ז'וזה מוריניו שכאשר הפורטוגלי אימן את ריאל מדריד הוא גרם ל"מדריסימו" (הרוח של הקבוצה) להפוך למשהו לא נעים והפך את המשחקים בין הבלאנקוס לברצלונה למלחמת עולם בלי סיבה אמיתית. קסיאס היה מסוכסך עם מוריניו, שלמעשה הדיח אותו מההרכב. הוא דיבר בראיון עם חורחה ואלדנו ואמר על מוריניו שהוא לא התעמת עם המאמן, מכיוון שהוא ניסה לנהוג לפי הערכים של ריאל מדריד.

בראיון אמר השוער כי אם היה היתה לו הזדמנות שוב להיות שחקן תחת ז'וזה מוריניו הוא היה אוחז בקרני השור ומתעמת איתו. העיתון הפורטוגלי "רקורד" פנה למוריניו לקבל תשובה וזה החזיר לקסיאס: "זה דיבור של מישהו שמסיים עוד מעט את הקריירה. הוא דווקא כן התעמת איתי, אבל עשה זאת בסתר ולא לעיני המצלמות".

העיתון "אס" כתב כי למרות שקסיאס כיום בן 37, הוא עשוי לחזור לנבחרת ספרד. לאור היכולת הגרועה שמגלה דויד דה חאה והיכולת הבינונית של קפה שוער צ'לסי יש אוהדים רבים בספרד שקוראים ללואיס אנריקה להחזיר את קסיאס לנבחרת. השוער התייחס לשאלה אם היה רוצה לחזור לנבחרת והשיב בחיוב.

מוריניו וקסיאס בימים יפים יותר.
מוריניו וקסיאס בימים יפים יותר. "יסיים את הקריירה בקרוב" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי