סארי: "לו הייתי יכול, הייתי מחליף את כל ההרכב"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

מנג'ר צ'לסי העביר ביקורת על חניכיו בהפסד אמש 3:1 לטוטנהאם, שחלפה על קבוצתו בדרך למקום השלישי: "היו טובים מאיתנו בכל פרמטר". דלה עלי: "יכולנו לנצח בהפרש גבוה יותר". סון: "מאושר לכבוש עבור הקבוצה"

(גודל טקסט)
אחת הטענות המרכזיות נגד טוטנהאם הייתה שהקבוצה לא מופיעה למשחקים גדולים. אמש (שבת) התרנגולים הוכיחו שחייבים לקחת אותם ברצינות במאבק על התואר עם 1:3 גדול על צ'לסי בדרבי הגדול של לונדון בתצוגת תכלית של החלק ההתקפי הנהדר שלה, בזכותו חלפה על פני הבלוז בטבלה בדרך למקום השלישי.


משחק ענק של טוטנהאם בוומבלי הביא לה ניצחון על צ'לסי 1:3 ועלייה למקום השלישי בפרמיירליג. לפני המשחק מאוריסיו פוצ'טינו אמר שכעת היריבה האמיתית של טוטנהאם בלונדון היא צ'לסי ולא ארסנל נגדה ישחק בליגה ואכן צ'לסי ספגה את ההפסד הראשון שלה העונה 111 ימים אחרי הפסדם קודם בגביע הקהילה 2:0 למנצ'סטר סיטי.


זו הייתה הפעם הראשונה העונה בה הארי קיין ודלה עלי כובשים באותו משחק עבור הקבוצה. האחרון אמר: "זו היתה הופעה ענקית שלנו ושל כל שחקן במגרש. התוצאה מרמה, יכולנו לנצח בהפרש הרבה יותר גבוה בכל יום נתון אחר. צ'לסי קבוצה גדולה שעשתה החתמות גדולות. יש להם מנג'ר חדש שכל השחקנים עובדים עבורו כך שזה הישג גדול שלנו, אבל גם אנחנו קבוצה גדולה וזה היה מאותם הימים האלה שנתנו הכל במגרש".


5️⃣0️⃣ Spurs goals for Sonny! #COYSpic.twitter.com/iyrUtH8gNh

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) 24 בנובמבר 2018


השער השלישי של הדרום קוריאני יונג מין סון עשוי להיבחר אולי לשער השנה בליגה אחרי סלאלום אדיר שלו מחצי מגרש. בערוצי הטלוויזיה של דרום קוריאה אף הראו את המשחק בלופ שוב ושוב כשהקריין צורח באקסטה אחרי השער המרהיב, שהיה ה-50 של השחקן במועדון. "כל פעם שאני כובש עבור טוטנהאם זה עושה אותי מאושר", אמר סון. "היו לי הרבה הזדמנויות לכבוש ובהתחלה הייתי לא מדוייק, אבל החברים שלי עזרו לי המון. אני אף פעם לא מוותר ואם אני משחק 90 דקות יש לי עוד הזדמנויות, אבל ברור שאני צריך להיות יותר יעיל מול השער. אנחנו רק חמש נקודות מסיטי? האמת שהכי טוב עבורנו זה לא להסתכל מה עושות הקבוצות האחרות".


מנג'ר צ'לסי מאוריציו סארי, שרשם הפסד בכורה עם הקבוצה אמר: "אנחנו חייבים לנסות ולעשות משהו במשחק ההגנה שלנו, הוא היה מזעזע. גם שחקני ההתקפה היו רעים והקישור לא תפקד. הם היו צריכים ללחוץ על שחקני טוטנהאם ולא עשו זאת. אני יודע טוב מאוד איזה בעיות צריך לפתור, זה ברור לכולם. אם הייתי יכול הייתי עושה 11 חילופים, טוטנהאם היו טובים יותר מאיתנו בכל פרמטר". רבים בקבוצה האשימו את דויד לואיז בשער הראשון של קיין.


בתוכנית "מאץ' או דה דיי הבריטית מתח הפרשן איאן רייט ביקורת חריפה על שיטת המשחק של סארי כשטען שאנגולו קאנטה מתופקד בחלק התקפי מדי, וז'ורז'יניו נכנס למשבצת שלו. רייט אמר: "בשער של סון, קאנטה היה למעלה והוא עבר את ז'ורז'יניו בעוד שאם קאנטה היה לידו, הוא ללא ספק היה יכול לעצור אותו".


בנוגע לרכישות עתידיות של שני המועדונים, טוטנהאם, במקביל לברצלונה, מנסה להחתים את אדריאן ראביו מפ.ס.ז' ואילו צ'לסי רוצה את צ'נגיז אונגר הטורקי של רומא, שמחירו עשוי להיות 31 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי