סלאח השחקן הפורה בעידן קלופ. המצרי לעג לראמוס?

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

הכוכב שכבש נגד ווטפורד הגיע ל-49 שערים ב-119 משחקים תחת הגרמני, וחגג בצורה שמזכירה את קפטן ריאל מדריד. "לא יודע למה הוא בחר לחגוג בצורה כזאת", אמר הגרמני. גומז יהיה כשיר לפ.ס.ז'. צפו בתקציר

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)
ליברפול רשמה אתמול (שבת) ניצחון חשוב כשגברה 0:3 על ווטפורד בלונדון, לפני משחק החוץ ביום רביעי בפארק דה פראנס נגד פאריס סן ז'רמן בליגת האלופות. מוחמד סלאח הרבה להחמיץ, אבל לבסוף כבש את השער הראשון ורוברטו פירמינו חזר לכבוש לראשונה מאז ה-15 בספטמבר.


המנג'ר יורגן קלופ דיבר על כך שהקבוצה שלו כבשה את כל שעריה במחצית השנייה: "היינו עקשנים כל המשחק. ווטפורד הגנה היטב ויצאה להתקפות מתפרצות. היו לנו הרבה רגעים טובים במשחק גם כשלא הבקענו ובסוף הצלחנו להישאר על המסלול ולהשיג את ההכרעה. לנצח בווטפורד 0:3 זה דבר לא קל. הבקענו שערים מבריקים, הבעיטה החופשית של טרנט אלכסנדר-ארנולד הייתה כמו בחלום. זה קשה מאוד למצוא פתרונות כדי לפתוח הגנה", הוסיף הגרמני והמשיך: "אנחנו עובדים על כל הדברים האלה, ולא קל לזכור אותם אחרי פגרת הנבחרות".


סלאח שכבש את שערו השביעי העונה חגג אחריו עם הלשון בחוץ, ממש כמו שחוגג סרחיו ראמוס אחרי כיבוש שערים. כזכור, קפטן ריאל מדריד פצע את המצרי בכתף בגמר ליגת האלופות האחרון. ב"סאנדיי ספורט" נכתב: "רגע אחד סלאח, כבר ראינו את החגיגה הזאת בעבר". קלופ שנשאל אחרי המשחק על החגיגה של סלאח אמר: "לא יודע למה הוא בחר לחגוג בצורה כזאת". החלוץ עשה זאת יממה אחרי שנטען שראמוס נכשל פעמיים בבדיקות סמים, אחת מהן אחרי גמר ליגת האלופות ב-2017 נגד יובנטוס, אבל השחקן, אופ"א וריאל מדריד הכחישו זאת. עם או בלי קשר לבלם הספרדי, סלאח הוא הכובש הכי פורה בעידן יורגן קלופ עם 49 שערי ליגה ב-119 משחקים, למרות שלא הגיע עם קלופ למועדון.

SUNDAY STAR SPORT: Italian Pog #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/iRtITAEHXQ

— Neil Henderson (@hendopolis) 24 בנובמבר 2018

ג'ורדן הנדרסון הורחק בדקה ה-82 אחרי שספג כרטיס צהוב שני וקלופ גילה שהוא תיכנן להחליף את הקשר לפני ההרחקה: "זה קורה. הוא לא היה מרוצה מהטעות שעשה, אבל הוא בחור פשוט מדהים. יש לו לב ענק, ולפעמים זה מוביל אותך בדרך לא נכונה. אני מודה שגם אני הייתי שולף לו צהוב, אבל זו הייתה רק נגיעה קטנה וכנראה בגלל שנגמר לו החמצן".


בלם ליברפול ג'ו גומז יהיה כשיר למשחק נגד פ.ס.ז' ולפי קלופ, הוא לא שיתף את השחקן רק די למנוע ממנו להיפצע. "הוא ספג מכה קטנה בדקה האחרונה של האימון ביום שישי ולא רציתי לסכן אותו", הבהיר המנג'ר הגרמני. "הרופא אמר לי שהוא יכול לשחק כי הוא בסדר ב-80 אחוז, אבל העדפתי לתת לו לנוח לקראת המשחק בפאריס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי