אמרי: "לא חשבתי שאוזיל מספיק פיזי למשחק חוץ כזה"

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | Gettyimages

המאמן התייחס לאי שיתופו של הקשר ב-1:2 על בורנמות': "זה היה משחק מאוד אינטנסיבי וחשבתי שהוא לא יעמוד בו". טוטנהאם מחכה ביום ראשון לדרבי לונדוני סוער. צפו בתקציר

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)
ארסנל חזרה לנצח אתמול (ראשון) כשגברה על בורנמות' 1:2 באצטדיון "ויטאליטי". התותחנים רשמו רצף של 17 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות וכעת מרוחקים רק נקודה מצ'לסי הרביעית ונראים מוכניפ למשחק העונה מבחינתם – הדרבי מול היריבה השנואה מכולן, טוטנהאם, באצטדיון "האמירויות" ביום ראשון הקרוב (16:05, שידור ישיר בספורט2). מי שהיה במוקד למרות הניצחון הוא מסוט אוזיל שסופסל, לא שיחק כלל ואפילו לא קם להתחמם למרות שהיה כשיר ונחשב לאחד מכוכבי הקבוצה.


למאמן אונאי אמרי היה הסבר מעניין מדוע הגרמני לא שיחק: "חשבתי שאוזיל לא מספיק חזק כדי להילחם פיזית במשחק חוץ כזה נגד הצ'ריז. ידענו שזה אצטדיון קשה וקבוצה קשוחה. היינו צריכים את הניצחון כדי לצאת מהלחץ. אנחנו חייבים לנסות להיות קרובים לליברפול, טוטנהאם וצ'לסי כי לגבי מנצ'סטר סיטי אני חושב שאין סיכוי לסגור את הפער", המשיך הספרדי. "זה היה משחק מאוד פיזי ואינטנסיבי וחשבתי שאוזיל לא יעמוד בו, אבל כל שחקן חשוב בקבוצה, לא רק אוזיל. בנוסף, היום ניסינו לשחק עם שלושה בלמים וחשבנו שזו אפשרות נוספת כדי לחזק את הקבוצה. בתחילת העונה דיברנו על כך שאנחנו צריכים להיות תחרותיים ומאורגנים וצריכים גם שחקנים מוכשרים שישפרו את היכולת שלנו. אוזיל לא שיחק? זה הכל תלוי באיך המשחק מתפתח".


על הישג של 17 משחקים ללא הפסד אמר המאמן: "זה מספר יפה, אבל בשלושת המשחקים הקודמים סיימנו בתיקו. זה לא מספיק עבורנו ועבור המטרות שלנו. לקחת היום את שלוש הנקודות וזה הישג גדול עבורנו. יש לנו משחקים קשים בדרך כמו טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד ונשחק נגד קבוצות שיש להן את אותה המטרה כמונו. הרוח שהראתה הקבוצה חשובה וגם היחסים שלנו עם האוהדים".



אוזיל. לא היה עומד בקצב? (Gettyimages)


ב"דיילי מירור" הוענק הציון הגבוה 7 לחמישה משחקני ארסנל, כשפייר-אמריק אובאמיאנג כבש את שערו העשירי בקבוצה. כמו ברוב משחקיהפ של התותחנים העונה, הם נזקקו למחצית שנייה חזקה. העונה הם כבשו 21 שערים בליגה אחרי ההפסקה, פי שלושה מאשר במחצית הראשונה (7). באופן טבעי, ארסנל גם סופגת פחות במחצית השנייה כשעד כה הוציאה בה 6 כדורים מרשתה, לעומת 10 במחצית הראשונה. בנוסף, שחקניו של אמרי רשמו את ניצחון החוץ הרביעי שלהם העונה, אותה כמות כמו בכל העונה שעברה.


Star sport:

Woezil #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/IdSkEzODkZ

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) November 25, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי