דיווח: צ'לסי תשלם 70 מיליון ליש"ט על פולישיץ' כבר בינואר

כריסטיאן פולישיץ'
כריסטיאן פולישיץ' | Gettyimages

על פי העיתונים באנגליה, הקבוצה הלונדונית תרכוש את האמריקאי של דורטמונד אך תקבל אותו רק בקיץ. ליברפול צפויה לצאת מהמירוץ בשל המחיר, הבלוז בודקים גם אפשרות שהיגוואין המושאל מיובה למילאן יגיע

(גודל טקסט)
העיתונים "מירור" ו"טלגראף" מדווחים הבוקר (שלישי) כי צ'לסי הגיעה לסיכום עם דורטמונד על רכישת כריסטיאן פולישיץ' ב-70 מיליון ליש"ט. הדיווחים שונים לגבי תאריך הרכישה: לפי "מירור" מדובר כבר בינואר הקרוב, ולפי העיתון "טלגראף" רק בקיץ הקרוב. נראה שהעיסקה תיסגר בינואר, אבל השחקן יגיע רק בקיץ. בידיעה נוספת בקשר לצ'לסי, שמו של חלוץ יובנטוס גונסלו היגוואין המושאל למילאן נקשר בבלוז שמחפשים חלוץ במקום אלברו מוראטה, שהתגלה כפלופ.


באשר לפולישיץ', צ'לסי מוכנה לפי הדיווח לרכוש את השחקן הכשרוני של נבחרת ארה"ב בסכום הגבוה שנקבה דורטמונד כשמסתמן שליברפול לא מסכימה למחיר הגבוה. היה נראה תחילה שפולישיץ' יגיע לליברפול, מכיוון שיורגן קלופ אימן אותו בודרטמונד.


Chelsea are ready to approve a £70m deal for Christian Pulisic in January but will allow the winger to finish the season with Dortmund and arrive in the summer.

{Telegraph & Mirror} pic.twitter.com/KuvJJ5uH4k

— Sarrismo™ (@Blue_Footy) 26 בנובמבר 2018


בצ'לסי רואים בפולישיץ' מחליף ראוי לאדן הזאר, אם הוא יחליט לעזוב לריאל מדריד. דיבורים על הרצון שלו לעזוב לבלנקוס נשמעו בחודשים האחרונים שוב ושוב כולל אתמול. החזוה של הזאר מסתיים בקיץ 2020 ועד כה הוא סירב להאריך אותו.


בדורטמונד מעדיפים לראות את פולישיץ' נשאר עד סיום העונה, מכיוון שהם זקוקים לו בריצה שלהם לאליפות. צ'לסי מוכנה לחתום על העסקה בינואר ולחכות עד הקיץ כדי לקבל את השחקן על מנת שקבוצות אחרות לא יחטפו אותו. לשחקן הכנף האמריקאי ממוצא קרואטי יש רק עוד שנה בחוזה, וגם הוא בדומה להזאר מסתיים בקיץ 2020. בדורטמונד ניסו לחדש אותו, אבל הכדורגלן סירב והם מעדיפים למכור אותו מאשר שהוא יהיה חופשי החל מינואר 2020.


באשר להיגוואין, לפי הידיעה שפורסמה ב"קוריירה דלו ספורט" הבעיות הפיננסיות במילאן גורמות לכך שהיא לא תשלים את רכישת היגוואין שהושאל לשנתיים מיובה והשחקן רוצה לעבור לשחק בפרמיירליג. הארגנטינאי רוצה לחזור לשחק תחת מאוריציו סארי, מאמנו בנאפולי, והוא מחכה שהמנג'ר יעשה את המהלך. מדובר במו"מ מסובך מכיוון שצ'לסי צריכה להגיע להסכם גם עם מילאן וגם עם יובנטוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי