סארי: "הודסון-הודוי עוד לא יכול לשחק בפרמיירליג"

קאלום הדסון אודוי
קאלום הדסון אודוי | Gettyimages

הדור החדש של אנגליה: קשרה של צ'לסי אמנם הצטיין נגד פאוק ואף כבש את שער הבכורה בבוגרים, אך המנג'ר האיטלקי מאמין שהוא עדיין לא מוכן לליגה האנגלית. בארסנל שותף סמית'-רואו שנחשב לאחד משחקי דור העתיד

(גודל טקסט)

בימים בהם כוכבי הכדורגל הצעירים של אנגליה תופסים כותרות גם צ'לסי וארסנל נותנים דקות משחק לשחקניה הצעירים הליגה האירופית. קאלום הודסון-הודוי קשרה ההתקפי האנגלי של צ'לסי הוא אחד מהם. אתמול (חמישי) היה שותף לניצחון 0:4 נגד פאוק בסטמפורד ברידג' ואף כבש את השער השלישי במשחק בדקה ה-60.

למרות שקיבל דקות בקבוצה הבוגרת של צ'לסי, הודוי שוקל לעזוב את המועדון כמו שג'יידו סאנצ'ו עשה במנצ'סטר סיטי. צ'לסי זכתה בראשות הבית ותהיה מדורגת בהגרלה. ארסנל לעומתם ניצחה בקייב את וורסקלה 0:3 והציגה את הכוכב שלה אמיל סמית'-רואו. שניהם בני 18 ועוד תשמעו עליהם.

ב"דיילי מייל" נכתב שהודוי הוא כוכב בהתהוות שהרשים מול גארת' סאות'גייט ועוזרו שהגיעו אתמול במשחק ויוכלו לזמן אותו לסגל הנבחרת. "הוא הציג כדורגל שמזכיר כוכב בהתהוות למרות שהאורחים איבדו שחקן מיד בהתחלה בדקה השביעית אחרי כרטיס אדום היה ממה להתרשם. יש לו מהירות וראיית משחק מעולה", נכתב עליו. החוזה שלו מסתיים בעוד 18 חודשים ומסתבר שקבוצות כמו ברצלונה ובאיירן מינכן כבר מתעניינות בו לאחר שזכה עם אנגליה בגביע העולמי עד גיל 17.


שוקל לעזוב את צ'לסי. קאלום הודסון-הודוי (Gettyimages)

מאוריציו סארי פחות התרשם ואמר בסיום על הודוי: "הוא עוד לא יכול לשחק בפרמיירליג. הוא צריך עוד לעבוד קשה. אם הוא רוצה להיות אחד השחקנים הטובים באירופה הוא צריך להתקדם. הוא שיחק טוב מאוד לסוג המשחק המסוים שהיה. אני רוצה לראות אותו במשחקים בהם נדרשת גם הגנה. אם הוא היה מוכן כבר עכשיו לעשות את ההבדל בקבוצה כמו צ'לסי אין לי ספק שעוד שנתיים הוא היה הכי טוב באירופה". ז'ירו שהחל לכבוש שערים בצ'לסי אחרי תקופת יובש ארוכה קיבל ציון 8 ב"דייל מייל" והודוי 7.5.

גם ארסנל עלתה עם שניים-שלושה צעירים והציגה בעיקר את שחקן העתיד שלה אמיל סמית'-רואו בן ה-18 המשחק בקישור ההתקפי ובאגף שמאל וגם הוא נחשב לאחד משחקני העתיד של אנגליה. הוא קיבל את הציון הכי גבוה במשחק – 8.5 ועושה רושם שגם לארסנל גדל כוכב חדש. אוניי אמרי אמר בסיום: "יש לנו אחריות לתת לצעירים להראות לנו מה הם מסוגלים לתרום לקבוצה. הם זקוקים לניסיון וזה רק על ידי צבירת דקות משחק". המאמן שמר את רוב שחקני ההרכב הראשון בחוץ לקראת הדרבי נגד טוטנהאם ביום ראשון (18:00, שידור ישיר בספורט2).


אחד משחקני דור העתיד של אנגליה. אמיל סמית'-רואו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי