וורנוק: "אמרתי לבחורים שהגיע הזמן שיתנו לי סיבה לחגוג"

ניל וורנוק
ניל וורנוק | Gettyimages

מנג'ר קרדיף, השני הכי ותיק בפרמיירליג, חוגג 70 עם 1:2 על וולבס בו כבש הוילט שער אדיר: "אנחנו נלחמים כנגד כל הסיכויים, הודיתי להם שבזכותם אחגוג". מנג'ר הזאבים נונו כבר מרגיש את כסאו מתנדנד. צפו בתקציר

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

המנג'ר ניל וורנוק יחגוג היום (שבת) את יום הולדתו ה-70, ולשמחתו קיבל מתנה ענקית כשקרדיף שלו הפכה פיגור מוקדם לניצחון 1:2 על וולבס בקרב בין שתי עולות. וורנוק רק המנג'ר הרביעי בהיסטוריית הפרמיירליג שזוכה לחגוג 70, כשלפניו עשו זאת סר בובי רובסון, סר אלכס פרגוסון ורוי הודג'סון, מנג'ר פאלאס הנוכחי שגדול ממנו בשנה.

ב-"דיילי מייל" נכתב שאם וורנוק ימשיך בקצב הזה, אולי יחגוג גם את יום ההולדת ה-71 כשקרדיף בפרמיירליג. ההצלחה של הוולשים מדהימה מכיוון שיש להם סגל עם תקציב קטן מאוד ונטול כוכבים, בעוד שוולבס רכשה שחקנים מנבחרת פורטוגל ומתהדרת בסגל די נוצץ, אבל רשמה חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים.

ערב המחזור קרדיף הייתה מתחת לקו האדום, אלא שבזכות הניצחון קפצה למקום ה-15. אתמול היא נהנתה משער ענק של ג'וניור הוילט הקנדי שהטיס כדור מקצה הרחבה לחיבורים וקבע 1:2. "דיילי מייל" כתב כי "וורנוק מחולל פלאים וכי הסגל של קרדיף קרוב יותר לרמה של קבוצה בצ'מפיונשיפ, לכן מגיע לו קרדיט עצום".

לעומת זאת, מנג'ר וולבס נונו בצרות. הוא לא ניצח משחק מאז השבוע הראשון של אוקטובר ויצטרך לתת תשובות לבעלים הסיניים של וולבס שהשקיעו בקיץ האחרון סכומי עתק ברכישת שחקנים. נונו בירך את וורנוק ליום ההולדת שלו לפני פתיחת המשחק והוכיח שיש מנג'רים פורטוגלים שיודעים להתנהג אחרת, אבל בהמשך השניים הסתבכו במריבות על הקו בגלל החלטות שיפוט.


וורנוק ונונו. בהתחלה עוד נרשמו חיוכים (Gettyimages)

נונו יצא נגד החלטת השופט לאשר את שער השוויון בטענה שלפני הכיבוש הייתה עבירה על השוער רוי פטריסיו. הפורטוגלי טען שקאלום פטרסון חסם את הראייה של פטריסיו והשער של ארון גונארסון לא היה צריך להיות מאושר: "הייתי שוער ואני יודע שזו עבירה על פטריסיו", אמר נונו ל-BBC. "קשה לעכל כל הפסד, אבל כשאתה מוביל וסופג שער מהחלטה בעייתית זה הרבה יותר קשה לעיכול. שבוע שעבר הפסדנו להאדרספילד, אבל עכשיו שיחקו טוב יותר".

וורנוק שכאמור חגג 70 אמר: "אמרתי לבחורים שהגיע הזמן שיתנו לי סיבה לחגוג, למרות שהייתי גאה בהם הלילה בלי קשר ליום ההולדת שלי, אבל הודיתי להם בסיום שעזרו לי להעביר יום הולדת 70 בכיף. לא חושב שהגיע לנו לפגר 1:0 ובמחצית שנייה הובלנו מבחינת קצב המשחק. ארון גונארסון טעה בשער הראשון שספגנו, אבל החזיר את החוב וכבש שער בכורה. אנחנו נלחמים נגד כל הסיכויים, אבל יש לנו חבורה של בחורים נפלאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי